کد خبر: ۱۶۴۷۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي داماش گيلان گفت، تيمش هميشه به دنبال بازي تهاجمي بوده و تيم‌هايي که به رشت مي‌آيند، هميشه به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ايستگاهي هستند.
افشين ناظمي در نشست خبري قبل از بازي با صبا گفت: تيم صبا خيلي خوب فوتبال بازي مي‌کند و داراي مربي توانايي است. تيم ما آماده است تا فردا بازي محکمي در مقابل اين تيم ارائه کند. اميدواريم بتوانيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم.

به گزارش ايسنا،او افزود: در طول هشت هفته‌اي که بازي کرديم، از لحاظ نتيجه‌گيري راضي نيستم. مي‌توانستيم در چندين بازي برنده باشيم. هفته به هفته بهتر مي‌شويم. مي‌خواهيم به روند رو به رشد خود ادامه بدهيم. چند بازيکن مصدوم داريم ولي تيم ما متکي به اسم‌ها نيست ما همين روند خود را ادامه مي‌دهيم تا بتوانيم نتايج لازم را بگيريم. اميدواريم که فردا روز ما باشد و بتوانيم به سه امتياز برسيم.

ناظمي در بخش ديگري از صحبت‌هايش عنوان کرد:‌ در بازي با فجر دو نيمه متفاوت داشتيم. شناخت من از تيم فجر کم بود و در نيمه دوم با همان نفرات و تغيير سيستم بازي بهتري را ارائه کرديم. در صحنه‌هايي که گل خورديم، اشتباه خودمان بود. البته در ارتفاع بالاي شيراز دچار مشکل شده بوديم. خدا را شکر که در نيمه دوم به آن چيزي که مي‌خواستيم رسيديم. اميدوارم که در بازي فردا از نقاط ضعف‌مان ضربه نخوريم.

ناظمي گفت: تيم داماش هميشه به دنبال بازي تهاجمي بوده و تيم‌هايي که به رشت مي‌آيند، هميشه به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ايستگاهي هستند که از اين طريق به ما ضربه بزنند. تنها تيمي که ما به آن گل اول بازي را زديم و بازي را واگذار کرديم، استقلال بود. ضعف‌ها هميشه از من است. من سعي مي‌کنم بيشتر زحمت بکشم و اين نقاط ضعف را بپوشانم.

وي در پايان گفت: تا زماني که من در تيم هستم همه بازيکنان تا پايان ليگ با من هستند و از شناختي که از آقاي عابديني دارم، نشنيده‌ام که تا به حال از ايشان که بخواهد بازيکني را به باشگاه ديگر واگذار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها