کد خبر: ۱۶۴۷۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: يک بازي سخت را مقابل تيم فجرسپاسي خواهيم داشت و مي‌دانيم بازيکنان اين تيم با مربي جديد خود مي‌خواهند با امتياز تهران را ترک کنند.
به گزارش فارس،منصور ابراهيم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي راه‌‌آهن سورينت و فجر سپاسي شيراز گفت: قبل از اينکه در مورد اين مسابقه صحبت کنم جا دارد دو نکته را بيان کنم اول اينکه درگذشت مهدي محمدي مربي ارزشمند فوتبال کرمان را تسليت مي‌گويم. از سال 70 او را مي‌شناختم و مي‌ديدم با حضور در کلاس‌هاي مربيگري در تلاش است علم روز فوتبال را بياموزد و مي‌دانستم روزي در يکي از تيم‌هاي ليگ برتري کار خواهد کرد. درگذشت او به خاطر فشارهاي فوتبالي بوده و اين نشان مي‌دهد در فوتبال چه فشارهايي وجود دارد که حتي خبرنگاراني که در اين حوزه فعاليت مي‌کنند دچار آسيب‌هايي مي‌شوند. نکته دوم خبر خوشحال‌کننده حفظ کشتي در المپيک است، همانطور که اهالي فوتبال گاهاً اخبار کشتي را پيگيري مي‌کنند. حتي برعکس کشتي‌گيران اخبار فوتبال را پيگيري مي‌کنند. بسيار خوشحال شديم که کشتي در المپيک ماند تا به عنوان يک رشته پرطرفدار در ايران همچون گذشته به کار خود ادامه دهد.

ابراهيم‌زاده در خصوص شرايط فني بازي راه آهن سورينت و فجر سپاسي تاکيد کرد‌: وقتي به جدول رده‌بندي نگاه مي‌کنيم اين جدول به سمت و سويي مي‌رود که يا تيم‌ها مي‌توانند با کسب امتيازات لازم از بحران خارج شده و يا اينکه در جايگاهي که هستند باقي بمانند اما شرايط به گونه‌اي نيست که از هم‌اکنون گفت چه تيم‌هايي جزو صدر جدولي‌ها خواهند بود و يا چه تيم‌هايي سقوط مي‌کنند.

وي ادامه داد: ما بازي خودمان مقابل سپاهان را آناليز کرديم و اين بازي به ما نشان داد که از لحاظ فوتبالي و نظم تيمي در چه جايگاهي هستيم و اين موضوع باعث خوشحالي ما است. مسير سختي را داريم. تيم فجر سپاسي هم به تازگي مربي خود را تغيير داده و در اين شرايط ممکن است چند اتفاق بيفتد. در وهله نخست بازيکنان با انگيزه بازي خواهند کرد تا نشان دهند مشکلات اصلي آنها نبوده‌‌اند. همان اتفاقي که در بازي اول مقابل مس براي ما رخ داد چرا که تيم مس کرمان يک روز مانده به بازي مربي خود را تغيير داد و موفق شد از ما امتياز بگيرد اما در بازي‌هاي بعدي نتايج ديگري رقم خورد.

ابراهيم‌زاده اضافه کرد: ما مطمئنيم بازي خوبي را مقابل فجر سپاسي ارائه خواهيم داد و اگر اتفاقي نيفتد يک بازي زيبا را شاهد خواهيم بود.

سرمربي تيم راه‌آهن در خصوص اينکه در ديدار مقابل فجر سپاسي غايبي ندارند، گفت: ما محروم نداريم اما والي و ميلاد نوري آسيب ديده هستند.

سرمربي تيم راه‌آهن در خصوص اينکه در تمرينات چند روز گذشته اين تيم سامان آقازماني در يک جلسه از تمرين اخراج شده، گفت: ما خيلي خوشحاليم که اخبارمان از سوي رسانه‌ها رصد مي‌شود اما وقتي در يک تمرين به يک بازيکن مي‌گوييم از تمرين کنار برود دليلي بر محو او نيست. او نهايتاً‌ فقط در همان جلسه تمرين نخواهد بود. وقتي رسانه‌اي اين خبر را منعکس مي‌کند از اين کار خود را چند هدف دارد اول اينکه شايد بخواهد آن بازيکن را مطرح کند که سامان آقازماني نيازي به مطرح شدن ندارد اما شايد مي‌خواهند با او مقابله کنند و اينگونه خبر مي‌دهند، اما نه فقط در مورد سامان آقازماني بلکه در مورد کل بازيکنان ممکن است اتفاقاتي مشابه اين موضوع رخ بدهد که مربي در يک جلسه از تمرين به يک بازيکن بگويد که از تمرين کنار برود. ما 23-24 بازيکن در تيم داريم که ممکن است در جريان تمرينات به هر کدام از آنها بگوييم که از محل تمرين بيرون بروند. ولي اين نبايد اينطور قلمداد شود که او اخراج شده است.

ابراهيم زاده ادامه داد: سامان آقازماني ديروز در تمرينات با ما بود و از همه زودتر هم در تمرينات شرکت کرد و از همه مهمتر اين است که در نهايت ما کارهاي تيم را به خوبي پيش ببريم و بتوانيم نتايج لازم را بگيريم. اين اتفاقات ساده است و بايد مديريت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها