کد خبر: ۱۶۴۷۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
اگرچه کريم انصاري‌فرد و سعيد دقيقي زوج کارسازي در بازي با صباي قم بودند و هماهنگي اين دو در نيمه دوم پايه‌گذار پيروزي درخشان تراکتور شد اما جلالي روي هنر علي کريمي براي بازي با ملوان حساب ويژه‌اي باز کرده است.
به گزارش 598 به نقل از 90 : مجيد جلالي اين روزها با وسواس بيشتري تمرينات شاگردانش را زير نظر دارد. او در تمرين ديروز چندين بار تمرين را متوقف و دقايقي نکات تاکتيکي را گوشزد کرد. جلالي چندين بار به سرخپوشان تذکر داد که با حواس جمع‌تر به نکات او گوش فرا دهند. به نظر مي‌رسد سرمربي تراکتور براي رويارويي با دفاع بسته ملوان برنامه‌هاي ويژه‌اي دارد و نمي‌خواهد اجازه تکرار اتفاقات بازي با سايپا و مس کرمان را بدهد.

وعده جديد مالي به سرخپوشان!
90: براي چندمين بار مسئولان تراکتورسازي وعده دادند هفته آينده بخشي از قرارداد بازيکنان تيم خود را پرداخت کنند.
طبق اعلام مديران اين باشگاه بازيکنان تا حالا ميانگين 30 درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند که مبلغ دريافتي‌ها براي برخي بازيکنان حدود 20 درصد و برخي هم هستند که حدود 40 درصد گرفته‌اند.
در همين راستا قرار است ساير بازيکنان تراکتورسازي که کمتر از 30 درصد گرفته‌اند مبلغ قرارداد آنها به اين اندازه برسد تا از اين بابت مشکلي به وجود نيايد. اين در حالي است که در ماه اخير مديران تراکتور چندين‌بار به بازيکنان قول پرداخت مطالبات را داده‌اند.

کريمي، کمي جلوتر!
90: اگرچه کريم انصاري‌فرد و سعيد دقيقي زوج کارسازي در بازي با صباي قم بودند و هماهنگي اين دو در نيمه دوم پايه‌گذار پيروزي درخشان تراکتور شد اما جلالي روي هنر علي کريمي براي بازي با ملوان حساب ويژه‌اي باز کرده است. او قصد دارد از کريمي کمي جلوتر از بازي‌هاي اخير استفاده کند تا هنر اين بازيکن در نزديکي محوطه جريمه حريف بيشتر به کار تراکتور بيايد. اين يکي از حربه‌هاي ويژه کادرفني براي مقابله با دفاع بسته حريف خواهد بود.

زوج دفاعي تغيير نمي‌کند
90: اگرچه مرتضي اسدي روي تک گل صبا مقصر بود و او در مهار رضا عنايتي کم آورد تا مهاجم حريف يک پاس گل عالي ارسال کند اما جلالي قصد تغيير زوج دفاعي خود را ندارد. او مي‌خواهد مقابل ملوان هم از ترکيب نصرتي – اسدي در قلب دفاع بهره ببرد و با اين حساب فرشيد طالبي به احتمال فراوان نيمکت‌نشين خواهد بود. آن هم در شرايطي که طالبي به تازگي از مصدوميت دو جانبه خلاص شده و به نظر نمي‌رسد در اوج آمادگي باشد.

آقاي «ميم» ساعت 3 بامداد در خيابان!
90: در شرايطي که تراکتور روزهاي تعيين‌کننده‌اي را سپري مي‌کند و بازي‌هاي حساسي را پيش رو دارد برخي بازيکنان اين تيم همچنان حاشيه‌ساز هستند. جديدترين اين حاشيه‌سازي‌ها، شبگردي يکي از بازيکنان اصلي تيم در آستانه بازي حساس خانگي با ملوان است. آقاي «ميم» حدود ساعت 3 بامداد در يکي از خيابان‌هاي تبريز رويت شده است. موضوعي که بازتاب هم داشته است. با توجه به بازي مهم تراکتور با ملوان، در اين باره بيشتر اطلاعات نمي‌دهيم و آن را به روزهاي آينده موکول مي‌کنيم.
 

بائو: قرار بود بازي با صبا فيکس باشم!
ميثم بائو درخصوص آخرين وضعيت خود مي‌گويد: براي بازي با سايپا مصدوميتم برطرف شده بود و در ليست 18 نفره تيم هم قرار گرفتم اما قبل از بازي با صبا مصدوميتم تشديد شد. سمت راست کمرم اسپاسم کرد و چند روز در تهران فيزيوتراپي کردم. الان هم به تبريز آمده‌ام تا روند درمانم را ادامه دهم. فکر مي‌کنم از روز شنبه مي‌توانم تمريناتم را با تراکتور آغاز کنم.
وي ادامه مي‌دهد: قرار بود در بازي با صبا در ترکيب اصلي قرار بگيرم اما متاسفانه اين مصدوميت سراغم آمد. البته نگران جايگاهم در تيم نيستم و آنقدر در تمرينات خوب کار مي‌کنم که باز هم در ترکيب اصلي قرار بگيرم.
بائو مي‌گويد: هفته گذشته به خودم فشار آوردم و صبح و بعدازظهر تمرين کردم اما مصدوميتم تشديد شد. اميدوارم ديگر از اين به بعد با بدشانسي مواجه نشوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها