کد خبر: ۱۶۴۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
عليرضا نيکبخت واحدي هم يکي از نام‌هاي بزرگ نيمکت استقلال است که فرصت چنداني براي حضور در ميدان به او نمي‌رسد.
به گزارش 598 به نقل از 90: عليرضا نيکبخت واحدي هم يکي از نام‌هاي بزرگ نيمکت استقلال است که فرصت چنداني براي حضور در ميدان به او نمي‌رسد. البته در ابتداي فصل هم پيش‌‌بيني مي‌شد که اين بازيکن که دو سالي از ميدان دور بود براي بازي کردن در ترکيب استقلال کار سختي پيش رو داشته باشد ولي اعتماد به نفس خاص نيکبخت سبب شد تا براي حضور در ترکيب انگيزه فوق‌العاده‌اي داشته باشد و در چند بازي هم به ميدان برود. اما قلعه‌نوعي معتقد است که اين بازيکن بخاطر انتقادات زيادي که از او شده با استرس فراوان در ميدان حضور مي‌يابد و همين امر ممکن است به اشتباهات ويران کننده او تبديل شود و به همين دليل است در روزهايي که بيگ‌زاده مصدوم شده نيز زياد به او بازي نمي‌رسد.
اما نيکبخت از اين وضعيت رضايت کامل ندارد. او که ابتداي فصل در مصاحبه‌هاي خود به اين موضوع اشاره کرد که هر وقت قلعه‌نوعي خواست به ميدان مي‌روم، حالا نشانه‌هايي از دلخوري را هم نشان مي‌دهد و براي داشتن آرامش بيشتر سکوت مي‌کند.
قبل از تمرين روز دوشنبه استقلال يکي از خبرنگاران حاضر در محل تمرين به سمت نيکبخت مي‌‌رود تا از او در مورد اتفاقات داربي سئوال کند، اما هافبک چپ پاي آبي‌پوشان از صحبت کردن خودداري مي‌کند و باعث مي‌شود خبرنگار حاضر در تمرين از او دلخور شود. وقتي همبازيان عليرضا از او مي‌پرسند که چرا مصاحبه نمي‌کند، درد دل نيکبخت باز مي‌شود و به دوستان خود مي‌گويد:«چه حرفي بزنم. من که نيمکت‌نشين هستم و بازي نمي‌کنم و بهتر است در اين شرايط سکوت کنم تا آرامش بيشتري داشته باشم. وقتي خوبم ولي پشت خط مي‌مانم ديگر حرفي ندارم که در مورد بازي‌هاي استقلال بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اس اسی یم
UNITED STATES
۱۴:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
۱۱
۶
حاشیه سازی الکی برای استقلال درست نکنید، لطفأ
پاسخ
اس اسی یم
UNITED STATES
۱۴:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
۹
۸
حاشیه الکی برای استقلال درست نکنید، لطفأ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها