کد خبر: ۱۶۴۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
بسياري از کارشناسان اعتقاد دارند که آرش برهاني با افت محسوس روبرو شده است.
به گزارش 598 به نقل از 90: بسياري از کارشناسان اعتقاد دارند که آرش برهاني با افت محسوس روبرو شده است. آنهايي هم که معتقد بودند قلعه‌نوعي با مهاجم آبي‌پوشان مشکل شخصي دارد و به همين دليل او را بازي نمي‌دهد، پس از حضور آرش در چند بازي و ضعف مشهود او تغيير عقيده دادند و به صف کساني اضافه شدند که به سرمربي تيم براي نيمکت‌نشين کردن برهاني حق مي‌دهند. مهاجم آبي‌پوشان با گذشت هشت هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر فقط يک گل زده و در بازي‌هايي که به ميدان رفته صاحب موقعيت‌ خاصي نشده و مي‌شود گفت که حضورش در ميدان هيچ سودي براي استقلال نداشته.
اما برهاني استدلال جالبي در مورد افت محسوس خود دارد که مي‌توان از آن به عنوان دليل اصلي دور شدن او از عملکرد مطلوب نام برد.
آرش طي گفتگويي که با همبازيان خود داشته به اين موضوع اشاره کرده که در بازي‌هايي که به ميدان رفته هيچ موقعيتي براي او ساخته نشده و پايين آمدن قدرت خط هافبک استقلال در نبود جباري سبب شده تا نتواند فرصت خاصي براي گلزني داشته باشد.
اما آناليزور استقلال اين استدلال آرش را منطقي مي‌داند. شاهرخ بياني معتقد است، شيوه بازي برهاني به شکلي است که بيشتر مي‌تواند از عمق دفاع حريف حرکت کند و براي اينکه صاحب موقعيت شود بايد هافبکي نظير جباري باشد تا پشت دفاع حريف را نشانه بگيرد زيرا آرش در طول زماني که به زمين مي‌‌رود منتظر پاس در عمق است.
او بايد براي رسيدن به شرايط مطلوب تفکر استفاده از توپهاي در عمق را از ذهن خود دور کند و با تاکتيک تيمي استقلال هماهنگ‌تر شود تا بتواند از فرصت‌هاي ايجاد شده بهتر استفاده کند.
آناليزور استقلال اعتقاد دارد که برهاني براي تبديل شدن به بازيکن مورد علاقه قلعه‌نوعي بايد روحيه خود در تمرينات را هم افزايش دهد، زيرا نيمکت‌نشيني‌هاي پي در پي سبب شده آرش با انگيزه بالا تمرين نکند و قلعه‌نوعي هم که اين وضعيت را مي‌بيند به بازيکنان با روحيه‌تر ميدان مي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها