کد خبر: ۱۶۴۷۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
مجيد جلالي مربي آرام و محجوبي است. حتي در زير شديدترين فشارها هم اخلاق را زير پا نمي‌گذارد و جار و جنجال نمي‌کند.
به گزارش 598 به نقل از 90: مجيد جلالي مربي آرام و محجوبي است. حتي در زير شديدترين فشارها هم اخلاق را زير پا نمي‌گذارد و جار و جنجال نمي‌کند. اما در ميان حرف‌هاي آرام و شمرده‌اي مي‌توان گلايه‌ها را دريافت. گلايه‌هايي که مي‌گويد جلالي آنچنان که شايسته بود و هست مورد حمايت باشگاه قرار نگرفت. تازه‌ترين حرف‌هاي او را بخوانيد.
90: شرايط تراكتور سازي را در اين روزها چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
در يك مقطع شاهد فشار زيادي روي تيم بوديم. بعد از هفته اول و بازي با پرسپوليس اين هجمه عليه تيم شروع شد كه بسيار هم پرفشار و غير عادي بود. آن هم بعد از اولين بازي.
حتي بعدتر و قبل از بازي با سايپا به من گفتند كه قرار است در ورزشگاه حاشيه هايي به وجود آيد.
در آن چند روز مسائلي اتفاق افتاد كه هارموني تيم را به هم ريخت. يك سري از حاشيه ها طراحي شده بود و وقتي وارد استاديم شديم متوجه سازمان‌يافته بودن اين حواشي شديم.
90: در چنين شرايطي هر كسي نياز به يك حامي دارد. آيا شما اين حامي را در كنارتان احساس كرديد؟
نه فقط طيفي از هواداران حامي من بودند. حتي مديريت باشگاه هم من را حمايت نكرد
90: نتايج تراكتور تا به حال بد نبوده است. دليل اين فشار و عدم حمايت مديريت از شما چه بود ؟
نتايج ما به شكلي بوده است كه اگر بازي پيش روي خودمان را ببريم مدعي خواهيم بود. حتي اگر خداي نكرده اين بازي را هم نبريم باز هم مدعي هستيم چون تيم ما در حال پيشرفت است.
90: مجيد جلالي مرد مبارزه هست؟ تا آخر پاي كار خود خواهيد ايستاد ؟
بله من مرد مبارزه هستم اما نمي توانم تنها و يك تنه به باشگاه و رسانه ها و تيم جوابگو باشم.
درون يك تيم 3 ركن وجود درد ؛ بازيكنان ، مربيان و مديريت. اين 3 ركن بايد كاملا با هم هماهنگ باشند و عدم هماهنگي بين اين 3 ركن باعث افزايش مشكلات مي‌شود.بعد از اين 3 ركن داخلي هواداران اصلي ترين ركن يك تيم و باشگاه هستند و بعد هم فضاي رسانه اي آن منطقه. من آن پشتكار لازم را در خود مي‌بينم اما از هر طرف من را نشانه گرفته اند. هر روز شاهد اولتيماتوم بودم. من كارم را دوست دارم و به كارم و تيمم احترام قائل هستم اما وقتي مي‌بينيم هر روز عليه ما مصاحبه مي‌شود همه چيزمان به هم ميريزد و وقتي اين مصاحبه ها سريالي و ادامه دار مي‌شود شرايط بدتر مي‌شود. من مربي نيستم كه به مسائل حاشيه اي بپردازم و يك لشكر آدم با خودم اينور وآنور ببرم تنها چيزي كه من به آن فكر مي‌كنم فوتبال است.
90: به نظر شما مديريت مي‌توانست با حمايت از شما فضا را آرامتر كند؟
بله بايد گروه هيات مديره دور هم نشسته و همفكري مي‌كرد. سرمربي تراكتور بايد احساس امنيت و حمايت و آرامش كند. وقتي اين حمايت ها نباشد شرايط به ضرر تيم مي‌شود.مديريت بايد در مورد رفتن مربي قبلي و آمدن مربي جديد توضيح مي‌داد. در مورد تصميمي كه در مورد آوردن مربي جديد گرفتند بايد توضيح ميداد. اگر از آوردن مربي جديد به تيم راضي بودند كه بايد حمايت مي‌كردند و اگر نه مربي جديد را هم عوض ميكردند نه اينكه هر روز مصاحبه كرده و چيزي مي‌گفتند و فضا را بدتر مي‌كردند.
90: احساس نمي‌كنيد محبوبيت مربي فصل قبل و بازي‌هاي زيبا در آن مقطع انتظارات را از تيم افزايش داده است؟
بله من هم با شما موافق هستم اما آيا همان تيم از همان هفته اول به آمادگي رسيده بود و خوب و با كيفيت بازي مي‌كرد؟
90: با توجه به اينكه تماشاگران تراكتور بازي زيباي تيمشان را به نتيجه گرفتن ترجيح مي‌دهند آيا نويد روزهاي خوش و بازي‌هاي زيبا رابه آنها مي‌دهيد؟
بله اما همه تماشاگران به يك شكل فكر نمي‌كنند. يك عده بازي خوب مي‌خواهند و يك عده نتيجه خوب. در تبريز اتحاد بين تماشاگران بايد طوري باشد كه دست و پاي حريف بلرزد نه ساق‌هاي بازيكنان خودمان.
90: و به عنوان سئوال آخر آيا مجيد جلالي برف تبريز را خواهد ديد ؟
ديدن برف تبريز دست من نيست اما نسبت به كاري كه انجام مي‌دهم ذره‌اي ترديد ندارم. من به اين دليل تراكتور را انتخاب كردم كه براي يك منطقه چيزي فراتر از يك تيم است. تراكتور يك فرهنگ است و با تراكتور مي‌شود حتي فوتبال كشور را تحت تاثير قرار داده و درست كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها