کد خبر: ۱۶۴۶۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران گفت: باشگاه استقلال اکنون دو نامه به سازمان لیگ برتر ارسال کرده که شما می‌توانید با مشاهده آن متوجه شوید آیا ما فوتبال را نمی‌فهمیم یا آقایان!

به گزارش 598،غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعتراض علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر گفت: باشگاه استقلال تاکنون دو نامه با سربرگ این باشگاه به سازمان لیگ برتر ارسال کرده، اولین نامه‌ای که در تیر ماه بوده درخواست کردند از دهم تا بیست و دوم مهر ماه بازی برای آنها در لیگ برتر نگذاریم. موضوع دیگر این بود که در نامه‌ای جداگانه اعلام کردند به دلیل پروازشان به  تایلند مسابقه روز جمعه بیست و دوم برابر ذوب‌آهن به روز پنجشنبه بیست و یکم ماه جاری تغییر کند.

وی افزود: این دو نامه هم اکنون در سازمان لیگ برتر هستند و اهل فن و اهالی فوتبال می‌توانند با مشاهده آن قضاوت کنند که چه کسانی فوتبال را نمی‌فهمند. ما فوتبال را نمی‌فهمیم یا دیگران؟ ما فوتبال را می‌فهمیم و براساس تمامی جوانب برنامه‌ریزی می‌کنیم ضمن اینکه به همه احترام هم می‌گذاریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اظهارات امانی قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن که اعلام کرده نمی‌دانم چرا دوباره برنامه‌ مسابقات این تیم تغییر کرده است، گفت: ما ساعت چند مسابقه را بنا به درخواست روسای هیئت‌های استان‌ها تغییر دادیم اما در یک مورد کمیته استیناف کسر یک امتیاز از باشگاه سایپا را لغو کرده و به جای آن حکم یک بازی این تیم در یک زمین بی‌طرف را صادر کرده است. همین موضوع باعث شد ما برنامه بازی این تیم را تغییر بدهیم و مسابقه روز شنبه سایپا بنا به حکم کمیته استیناف در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها