کد خبر: ۱۶۴۶۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مشکل من با نورمحمدی حاد نبود و من با او رفاقت پنج ساله از تیم راه‌آهن دارم.»
سیدمهدی سیدصالحی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه پس از دربی 77 با تدابیر کادر فنی خیلی خوب به شرایط ایده‌آل رسیده‌ایم و با تحقیقات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم و آماده می‌شویم تا با یک بازی حساس و سخت به میدان برویم.»

 

وی افزود: «خوشبختانه دایی هم در طول هفته گوشزدهای لازم را به ما داشته و اعلام کرده که گسترش تیم خطرناکی است و باید مراقب آنها بیشتر باشیم. ما باید مقابل تیم جوان و باانگیزه گسترش که مقابل خیلی از تیمها بسیار خوب ظاهر شده با تمام توان به میدان برویم تا در خانه به سه امتیاز لازم برسیم.»

 

سیدصالحی ادامه داد: «البته ما باید دربی را هم فراموش کنیم خیلی زودتر باید این اتفاق می‌افتاد چون اگر می‌خواستیم هر روز به گذشته و بازی‌های تمام شده فکر کنیم سه امتیازهای شیرین خیلی راحت از دست ما می‌پرد به نظر من دربی 77 تمام شده و الان حریف ما گسترش فولاد است.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که بازی با گسترش فولاد نسبت به سایر تیم‌ها می‌تواند آسانتر باشد یا خیر گفت: «من این حرف را قبول ندارم تیمی که سپاهان و تراکتورسازی را متوقف کرده خطرناک است مطمئن باشید اگر آنها را دست کم بگیریم خدای ناکرده اتفاقی می‌افتد که جبرانش سخت است. باید از این تیم‌های جوان به اندازه کافی ترسید چون آنها برخی اوقات با جوان‌هایشان غیرقابل پیش‌بینی بازی می‌کنند ما اگر سه امتیاز را می‌خواهیم باید بیش از اندازه تلاش کنیم تا با یک برد به بالای جدول برسیم.»

 

مهاجم پرسپولیس در مورد درگیری روز گذشته با نورمحمدی نیز گفت: «مشکل خاصی نبود من با رضا نورمحمدی پنج سال در راه‌آهن بودم و در شادی و خوشحالی‌ها شریک بودم بعد من به سپاهان رفتم و او به ذوب‌آهن رفت. مسئله خاصی نبود و در تمرین دیروز مشکل کوچکی به وجود آمد اما تمام شد و رفت و این حرف را بدون هیچ مسئله‌ای می‌زنم. من رضا را شخصاً دوست دارم و الان من با او هم تیمی هستم و هر دو به دنبال یک هدف هستیم. بالاخره اتفاقی پیش آمد اما تمام شد و رفت و دیدید که ما هم صورت همدیگر را بوسیدیم و همه چیز را تمام کردیم. دوستی من و رضا مطمئن باشید بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید.»

 

وی در پایان درباره گلزنی خودش نیز گفت: «مقابل گسترش فولاد اولین هدف ما سه امتیاز است دیگر همه چیز دست خداست. من تمام تلاشم را می‌کنم اگر آن بالاسری بخواهد گل هم می‌زنم در غیر این صورت مطمئن باشید سعی می‌کنم برای تیمم مؤثر باشم.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها