کد خبر: ۱۶۴۵۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان مي‌گويد هميشه به سپاهان به عنوان يک تيم بزرگ نگاه کرده‌ايم.
عبدالله ويسي اظهارکرد: سپاهان را از نظر مجموعه، بازيکن و کادرفني بسيار بزرگ مي‌بينيم و به نظرم بازي سختي مقابل آن‌ها داريم. بازيکنان ما روزهاي سخت را تجربه کرده‌اند و مي‌دانند بايد در اين ديدار به چه صورتي بازي کنند تا بتوانيم دست پر از ميدان خارج شويم.

به نقل از ايسنا، وي بيان‌کرد: تيم‌هايي که در بحران و ناکامي هستند، زماني که در اين شرايط حتي به يک مساوي هم مي‌رسند، اين نتيجه مي‌تواند به آن‌ها کمک کند. خوشبختانه کسب 3 امتياز بازي با استقلال تهران بسيار به ما کمک کرد و در تبريز نيز مقابل گسترش فولاد بازي خوبي انجام داديم و آن‌چه از بازيکنانم مي‌خواستم به خوبي به نمايش گذاشتند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان افزود: ما در ديدار با گسترش فولاد در حالي که بازي را برده بوديم در دقايق پاياني غافلگير شديم و گل خورديم. فشار حريف هم زياد بود و بسيار از بازي بلند استفاده مي‌کردند که در نهايت توانستند با استفاده از ضربه کرنر در حالي که در محوطه جريمه روي دروازه‌بان ما خطا هم شده بود، به گل برسند.

وي عنوان‌کرد: به هر حال تيم ما روند خوبي دارد و مطمئنا روبه‌روي سپاهان نيز روند خوبي خواهيم داشت. اميدوارم بتوانيم باتوجه به اين‌که ناکامي‌هاي‌مان به پايان رسيده است، اين موفقيت‌هايي که داريم، ادامه دهيم.

ويسي درباره آمادگي تيمش گفت: در هفته نهم رقابت‌ها هستيم و ديگر نمي‌توانيم بگوييم که تيم‌مان آماده نيست و اگر اکنون اين موضوع را بيان کنيم، خنده‌دار است. به نظرم تمام تيم‌ها آماده هستند. تيم ما از نظر روحي رواني مشکل داشت که از اين نظر شرايط‌مان خوب شده است. بازيکنان ما مشکل تاکتيکي و جسماني ندارد و مطمئنا يک بازي بسيار خوبي برابر سپاهان انجام مي‌دهيم تا از هر نظر مردم از آن لذت ببرند.

وي در پايان با بيان اين‌که براي اين بازي محروم نداريم، عنوان‌کرد: سهراب بختياري‌زاده و حسن معاوي از مصدومان تيم هستند که به اين بازي نمي‌رسند. البته هادي خنيفر و عادل کلاه‌کج باوجود مصدوميت، به بازي با سپاهان مي‌رسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها