کد خبر: ۱۶۴۵۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينکه بايد تمرکزم را روي پرسپوليس بگذارم، ديگر جواب استقلالي‌ها را نمي‌دهم.
پيام صادقيان اظهار داشت: پس از دربي 77 شرايط خوبي را با تمرينات شاداب و رفع نقاط ضعف پشت سر گذاشتيم تا به آينده اميدوارتر فکر کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: ما روز جمعه مقابل گسترش فولاد جوان و با انگيزه و حتي دونده بازي داريم آنها پر از انگيزه هستند چون مي‌خواهند در ورزشگاه آزادي خود را نشان دهند و قطعا بازي روز جمعه شايد از خيلي بازي‌ها سخت‌تر باشد.

صادقيان ادامه داد:‌از طرف ديگر من بايد مقابل همشهري‌هايم بازي کنم از بازيکنان گرفته تا مربيان تيم گسترش فولاد همه دوستان من هستم و با آنها رفيقم. کار سخت است اما ما 3 امتياز را مي‌خواهيم.

وي در مورد مشکلات لفظي‌اش با استقلالي‌ها گفت: ديگر دقيقا به دنبال آرامش هستم و ديگر جواب استقلالي‌ها را نمي‌دهم چون بايد تمرکزم را روي بازي‌هاي پرسپوليس بيشتر مشغول کنم و اگر بخواهم هر روز جواب دهم ديگر وقتي نمي‌ماند که بخواهم به پرسپوليس خدمت کنم الان آرامش مي‌خواهم و ديگر دربي 77 به خاطرات پيوست.

اين بازيکن در پاسخ به اين سؤال که ظاهرا از سوي ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال به موهاي او تذکر داده است،‌گفت: به من گفتند موهايت اصلاح شود من هم گفتم چشم حرفي نداريم. اين مشکل خاصي نيست و حل‌شدني است و من موهايم را اصلاح مي‌کنم.

وي در پايان يادآور شد: اميدوار هستم روز جمعه بتوانم يکي از بهترين بازي‌هايم را به نمايش بگذارم و فکر کنم الان وقتش است گلزني کنم. البته به تيمي برخورديم که بسيار خطرناک، ‌سخت‌کوش و فرصت‌طلب است و به نظرم بايد مراقب آنها باشيم. البته کادر فني توصيه‌هاي لازم را به ما داشته و قطعا با شناختي که نسبت به گسترش فولاد داريم راحت‌تر به هدف‌مان مي‌رسيم تا سريع‌تر به جمع بالانشينان اضافه شويم و هفته‌هاي بعدي حتي صدرنشين ليگ برتر باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها