کد خبر: ۱۶۴۵۴۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نتيجه فوتبال در زمين مشخص مي‌شود و روي کاغذ چيزي معلوم نيست.
لوکا بوناچيچ در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل استقلال گفت: در بازي فردا مثل هميشه با بهترين ترکيب خود به دنبال کسب پيروزي و سه امتياز هستيم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه شانس استقلال روي کاغذ براي کسب پيروزي بيشتر است، عنوان کرد: روي کاغذ شايد اين موضوع درست باشد اما در زمين هر کس قوي‌تر باشد و برنامه‌هاي تاکتيکي خود را بهتر پياده کند مي‌‌تواند به پيروزي برسد. فردا از تجربه و برنامه خاص خود استفاده مي‌کنيم و براي برد به ميدان مي‌رويم شايد بازي فرداي ما سخت‌تر از ديگر بازي‌ها باشد اما کار خودمان را مي‌کنيم.

بوناچيچ در مورد مصدومان تيمش خاطرنشان کرد: از حضور محسن مسلمان و محسن بياتي‌نيا به دليل مصدوميت محروم هستيم شايد اگر اين بازيکنان بودند کارمان راحت‌تر بود اما نفرات جايگزين نيز مسئوليت خود را انجام خواهند داد نتيجه روي کاغذ نيست بلکه داخل زمين مشخص مي‌شود.

وي در مورد شايعه بازگشتش به مس کرمان گفت: همانطور که مي‌گوييد اين مسئله شايعه است من مربي حرفه‌اي هستم با ذوب‌آهن قرارداد دارم و تا پايان با اين تيم هستم تنها در صورتي مي‌توانم برم که اخراجم کنند در حال حاضر به جز ذوب‌آهن به هيچ تيمي فکر نمي‌کنم.

بوناچيچ در مورد اينکه آيا به مربي بدنساز نياز ندارد، خاطرنشان کرد: هنوز از داشتن مربي بدنساز محروميم و نتوانستيم فردي را اضافه کنيم. اگر يک مربي بدنساز داشتيم برخي فشارها از روي من کاسته مي‌شد و وقتم بيشتر بود اين مسئله بر عهده باشگاه است حتي آنها در تهران با يک مربي صحبت کردند اما او رقم زيادي را درخواست کرده است. شخص خاصي را معرفي نکردند و فقط يک مربي بدنساز خوب خواستند. اگر بود من هم راحت‌تر مي‌شدم يک باشگاه نياز به 4-5 مربي دارد که بايد يک بدنساز نيز در بين آنها باشد. به همين خاطر مجبورم خودم صبح و عصر کار کنم.

وي در مورد اينکه مصدوميت محسن مسلمان آيا به دليل نبود مربي بدنساز است، اظهار داشت: به غير از مسلمان که مصدوميتش به دليل پارگي عضلات پا و خونريزي بوده است، بقيه مصدوميت‌هاي ما مکانيکال است در دو و نيم ماه گذشته مصدوميت بياتي‌نيا و علي‌آبادي به دليل درگيري‌هاي فيزيکي است. شايد بخشي از مصدوميت مسلمان به عدم حضور بدنساز بازگردد اما ساير مصدوميت‌ها نه. اميدوارم مسلمان به زودي مصدوميتش برطرف شود و بياتي‌نيا بتواند در هفته‌هاي آينده براي ما کار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها