کد خبر: ۱۶۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
باشگاه پرسپوليس اعلام کرد: در 2 ماه آينده با تيم ستارگان ميلان در تهران بازي خواهيم کرد.

حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس، در مورد لغو ديدار با هامبورگ اظهار داشت: انجام بازي دوستانه با هامبورگ هنوز منتفي نشده است. فقط مکاتبات بين دو باشگاه در دو هفته اخير مسکوت باقي مانده است. بعد از خداحافظي مهدوي‌کيا در فصل گذشته باشگاه پرسپوليس تصميم گرفت براي انجام يک بازي دوستانه و خداحافظي براي مهدوي‌کيا با باشگاه هامبورگ مذاکراتي انجام شود. اين موضوع هم فقط در حد حرف و سخن نبود بلکه مستنداتي هم داشته است.

وي ادامه داد: منتقمي قائم‌مقام و حسيني مدير روابط بين‌الملل باشگاه، سفري به آلمان داشتند. حتي صندوق حمايت از پيشکسوتان و قهرمانان نيز آمادگي خود را براي انجام اين بازي اعلام کرد تا بخشي از اين هزينه‌ها را تامين کند و نماينده‌اي از آنها نيز در اين سفر همراه مديران پرسپوليس به آلمان حضور داشت.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: باشگاه هامبورگ انجام بازي‌هاي تدارکاتي خود را به يک شرکت واگذار کرده است و اين باشگاه از ما خواست با اين شرکت مذاکرات را انجام دهيم که مذاکرات خوبي هم انجام شد. در نهايت قرار شد هامبورگ در ژانويه به تهران بيايد تا اين بازي تدارکاتي انجام شود و همچنين از پرسپوليس دعوت کرد در تورنمنتي در سال 2014 به آلمان سفر کند. البته هامبورگ براي حضور در تهران به انجام يک بازي دوستانه 500 هزار يورو از پرسپوليس مطالبه کرده است.

وي افزود: رويانيان از مديران باشگاه پرسپوليس خواست درآمدها و هزينه‌هاي اين بازي را بررسي و کارشناسي کند زيرا فلسفه برگزاري بازي‌هاي دوستانه اين است که درآمدزايي هم انجام شود تا اين درآمد صرف امور خيريه يا امور باشگاه شود. البته تمامي هزينه‌ها از محل جذب اسپانسر و حق پخش تلويزيوني تامين مي‌شود و قرار نيست ريالي از منابع دولتي براي انجام اين بازي هزينه شود.

قدوسي افزود: بررسي‌ها نشان داد درخواست 500 هزار يورويي تيم هامبورگ باعث تحميل هزينه‌هاي زيادي به باشگاه خواهد شد بنابراين باشگاه پرسپوليس رقم 300 هزار يورو را به هامبورگ پيشنهاد کرد. در مقابل باشگاه هامبورگ رقم کمتر از 400 هزار يورو را پيشنهاد داد و آخرين مکاتبه آنها با پرسپوليس هم اعلام آمادگي آنها براي انجام توافق و ديدار دوستانه با پرسپوليس بود که اين مکاتبات همچنان مسکوت مانده است.

مدير روابط عمومي پرسپوليس در مورد علت مسکوت ماندن اين مکاتبات گفت: باشگاه پرسپوليس پيشنهادي از تيم ستارگان ميلان هم براي انجام بازي دوستانه دارد و نشستي هم بين رويانيان مديرعامل باشگاه و قاضي، نماينده آث‌ميلان برگزار شده است. نماينده فرانکو باره‌زي هم رقم پيشنهادي باشگاه ميلان را به ما اعلام کرده که رقم منصفانه‌اي است با اين حال در حال حاضر نمي‌توانيم اين رقم را اعلام کنيم تا توافق‌ها نهايي شود. البته فلسفه وجودي تيم ستارگان ميلان اين است که 50 درصد درآمد بازي بايد به يک موسسه خيريه در ايتاليا داده شود. پيشنهاد ما به باشگاه ميلان اين بود که حداکثر ظرف دو ماه آينده اين بازي در تهران انجام شود ضمن اينکه انجام بازي با هامبورگ نيز منتفي نشده است.

وي افزود: باشگاه پرسپوليس قصد دارد يک بازي بزرگ و دوستانه براي تجليل از ستارگان پرسپوليس از جمله مهدوي‌‌کيا برگزار کند. خود مهدوي‌کيا هم به ما اعلام کرده حاضر به تحميل هزينه زياد به باشگاه پرسپوليس نيست، اما براي انجام بازي دوستانه مايل به همکاري با پرسپوليس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها