کد خبر: ۱۶۴۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
شبکه تلویزیونی «آی فیلم» قصد دارد در برنامه‌ای فیلم‌های روی پرده سینمای ایران را تحلیل کند.
به گزارش فارس، مجموعه برنامه «سینما آی فیلم» با هدف معرفی و تحلیل آثار روی پرده سینماهای ایران در مرحله پیش تولید قرار گرفت و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته از مهرماه در این شبکه تلویزیونی به روی آنتن می‌رود.
 
برج میلاد تهران به عنوان محل ضبط این برنامه در نظر گرفته شده است و جذابیت‌های گرافیکی و تنوع ساختاری از ویژگی‌های اصلی آن به شمار می‌رود.
 
به این ترتیب علاقمندان سینمای ایران زین پس میتوانند اطلاعات جامع فیلم‌های مورد علاقه خود را از طریق این برنامه کسب کنند. همچنین قرار است در پایان هر دوره از اکران سینماها یک اثر به عنوان فیلم برگزیده مخاطبان این برنامه انتخاب شود.
 
«سینما آی فیلم» توسط گروه فیلم سازی صاعقه به تولید می‌رسد که این گروه با هدف تولید آثار فاخر و پرداختن به موضوعات ارزشی در حوزه سینما و تلویزیون تاسیس شده و پیش از این نیز آثار موفقی با این رویکرد در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
 
برخی از عوامل تولید این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و مجری طرح: محمودبابایی، کارگردان و مجری کارشناس: محسن سوهانی، پژوهشگرو مدیر تولید: علی خانباباخانی، گرافیست: امید عبداله زاده،تصویربردار: محمد بهزاد، تدوین: فرزام محبی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها