کد خبر: ۱۶۴۴۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
بالاخره فاطمه کوچولو که به دلیل عقرب گزیدگی و تاخیر در درمان به کما رفته بود، با رضایت پدرش دستگاه‌هایی که به او وصل بود، جدا شد تا پرونده این دختربچه سه ساله با مرگ زودهنگامش بسته شود.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا ؛ فاطمه هفته گذشته در یکی از روستاهای محروم جنوب کرمان واقع در شهرستان قلعه گنج در خواب دچار عقرب گزیدگی شد، ولی متاسفانه هنگامی که پدر و مادر وی به مراکز درمانی مراجعه کردند با در‌های بسته مواجه شدند.

سرانجام این دختربچه سه ساله در یکی از درمانگاه‌های روستا پذیرش می‌شود، اما به دلیل تاخیر زیاد، فاطمه کوچولو دچار تشنج می‌شود.

هرچند که با رسانه‌ای شدن این قضیه برای درمان این دختربچه دستگاه‌های بهتر و پیشرفته‌تری در نظر گرفته شد اما فاطمه تاب این زهر را نیاورد و به کما رفت.

 

 

با اصرار خانواده فاطمه و تصمیم پزشکان فاطمه به بیمارستان افضلی‌پور کرمان منتقل می‌شود تا درمان وی ادامه یابد، اما با کمرنگ شدن احتمال بازگشت وی، پزشکان پیشنهاد پیوند اعضای این دختر بچه را مطرح می‌کنند که با مخالفت شدید پدر فاطمه روبرو می‌شوند.

در نهایت با رضایت پدر این دختربچه، دستگاه‌هایی که به او وصل بود، جدا می‌شود تا پرونده این دختربچه سه ساله به مرگ ختم شود.

فاطمه به روستای محل زندگیش منتقل می‌شود تا برای همیشه در خاک آرام بخوابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها