کد خبر: ۱۶۴۲۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
یک نماینده مجلس با بیان اینکه مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران مدیریتی معقول و خداپسندانه را در این نهاد به کار گرفته بود، از احمد مسجدجامعی رییس فعلی شورای شهر تهران خواست روند مدیریتی مطلوب چمران را ادامه دهد.
عبدالله سلطانی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اتفاقات اخیر در خصوص انتخاب شهردار تهران در شورای شهر را تعجب‌آور دانست و گفت: متاسفانه گویا برخی افراد از سیاسی ‌کاری‌های گذشته درس عبرت نگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در گذشته برخی سیاسی‌کاری‌ها شورای شهر اول را از مسیر خود منحرف کرد که لازم است افراد این موارد را مورد توجه قرار دهند.

سلطانی هجمه‌های صورت گرفته علیه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران را مصداق افراطی‌گری دانست و گفت: ‌افراطی‌گری طی سال‌های گذشته به کشور بسیار آسیب زد، به همین دلیل همگان باید در هر جایگاهی از افراطی‌گری پرهیز کنند.

این نماینده مردم در خانه ملت در واکنش به برخی اظهار نظرها که افراد را وامدار حزب متبوعشان می دانند، ‌اظهار داشت: حتی اگر  فردی از طریق لیست حزبی وارد نهادی شود باید مصلحت مردم را درنظر بگیرد و ببیند که آیا منافع شهر دارای اهمیت است یا منافع حزب؟

سلطانی همچنین با بیان اینکه مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران مدیریتی معقول و خداپسندانه را در دوران حضورش در این نهاد به کار گرفته بود، از احمد مسجد جامعی رییس فعلی شورای شهر تهران خواست تا روند مدیریتی مطلوب چمران را ادامه دهد.

وی گفت: آفای مسجدجامعی را فرد عاقلی می دانم به همین دلیل انتظار است رییس شورای اسلامی شهر تهران روش مدیریتی صحیح را به کار بندد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها