کد خبر: ۱۶۴۲۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مدافع ملي‌پوش استقلال که بعد از دربي به خاطر بعضي از تکل‌هاي خشن‌اش از سوي پيام صادقيان لقب جکي جان را هم گرفت حالا در آستانه بازي با ذوب آهن و بوريرام تايلند پاي صحبت‌هاي ما مي‌نشيند.
مصاحبه سايت گل با اميرحسين صادقي مدافع باتجربه استقلال را بخوانيد.

از بازي کسل‌کننده دربي بگذريم چون اصلا بار فني نداشت مي‌خواهم درباره ضربه‌اي که پيام صادقيان زدي صحبت کني؟

البته بازي شرايط خاص خودش را داشت و قبول دارم خيلي جذاب نبود ولي اين بازي هم به اندازه خودش بار تاکتيکي داشت که متاسفانه باز هم يک صفر –صفر ديگر رقم خورد. در مورد برخورد با پيام صادقيان هم بايد بگويم که ضربه‌اي که پيام خورد يک ضربه فوتبالي بود، از قصد هم نبود يک بازي است و در بازي اين چيزها پيش مي‌آيد. پيام بايد بپذيريد که فوتبال يک ورزش خشن است و اين نوع اتفاقات در آن عادي است.

پيام صادقيان ضربه‌هاي تو را جکي جان مقايسه کرده بود؟

(باخنده)جکي جان در جواني‌اش هم نمي‌توانست از اين ضربه‌ها بزند چه برسد به الان.

در بازي با سيدصالحي هم خيلي کل‌کل داشتي؟

اين کلکل سر دراز دارد. از زماني که من در اميدهاي شاهين بودم و سيد در راه آهن بود ما در بازي اميدهاي تهران هم اين کلکل را داشتيم و همين کلکل‌هاست که بازي را جذاب مي‌کند.

اوضاع استقلال چطور است؟

ما مي‌گوييم خوب است شما هم بگوييد خوب است به اميد خدا پول هم مي رسد بالاخره اما خب به اين تيم بي توجهي مي شود.در بحث فني هم ما دو هفته ناکام داشتيم و نتوانستيم نتيجه بگيريم و الان يک بازي سخت با ذوب آهن داريم و بعد از آن هم يک بازي سخت‌تر در تايلند داريم که در هواي شرجي آنجا بايد از جان مايه بگذاريم تا بتوانيم دست پر برگرديم که اگر پيروز شويم و نتيجه بگيريم به ا ميد خدا از همانجا بايد به عربستان يا کره برويم چرا که 6 روز بعد با يکي از آن دو تيم بازي داريم و بايد به يکي از آن دو کشور برويم.

به عنوان يک بازيکن ملي‌پوش در مورد اوضاع تيم ملي و کي‌روش نظري نداري؟

قبل از اينکه تيم به جام جهاني برود همه مي‌گفتند کمک کنيد، بشتابيد و تيم ملي را ياري کنيد. حالا که تيم ملي به جام جهاني رفته همه چيز تمام شده و اين درست نيست و کاملا غيرحرفه‌اي است و همان‌هايي که مي‌خواستند تيم ملي به جام جهاني برود الان به خواسته‌هاي جناب کي‌روش توجهي نمي‌کنند. اميدوارم اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و اين مشکلات حل شود تا بتوانيم در جام جهاني به موفقيت خوب و قابل قبولي برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها