کد خبر: ۱۶۴۲۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
در تفکرات سرمربی استقلال تيمي كه مجتبي جباري را از دست داده و پاسوري را در ميانه زمين خود نمي‌بيند تا پاس تودر بدهد يا از عمق، نمي‌تواند نيازي به وجود آرش برهاني داشته باشد.
براي آرش برهاني، تا اينجاي كار كه 8 هفته از ليگ گذشته، فصل، فصل موفقي نبوده. درست از همان زمان كه براي تمديد قرارداد آرش با استقلال شايعاتي به راه افتاد مي‌شد تصور كرد كه اين فصل براي برهاني، يك فصل موفق و روبراه نخواهد بود.

 

مي‌گفتند آرش برهاني را امير قلعه‌نويي نمي‌خواهد اما فتح الله زاده پاي خود را در يك كفش كرد كه تا من هستم، آرش بايد باشد. همين موضوع سبب شد تا امير قلعه‌نويي كمتر به چشم خريدار به بازي آرش نگاه كند.

 

برهاني در خيلي از بازي‌ها نيمكت نشين شد، درست برعكس سال هاي قبل كه عمدتا بازيكن اصلي بود و در بين بازيكنان فيكس وارد زمين مي‌شد.

 

مي گويند امير قلعه‌نويي اعتقادي به آرش برهاني ندارد. اين فرضيه اما كاملا اشتباه است. قلعه‌نويي ابتداي فصل هم به دليل روش بازي استقلال، چندان مايل نبود كه برهاني در استقلال بماند و قراردادش را تمديد كند. از نظر قلعه‌نويي، تيمي كه مجتبي جباري را از دست داده و پاسوري را در ميانه زمين خود نمي‌بيند تا پاس تودر بدهد يا از عمق، مهاجمان را در موقعيت گل زدن قرار دهد، نمي‌تواند نيازي به وجود آرش برهاني داشته باشد.

 

آرش را اينطور مي‌شناسيم كه از تله آفسايد فرار مي‌كند، با آن سرعت بالا پشت مهاجمان صاحب توپ مي‌شود و در حالتي تك به تك با دروازه‌بان روبرو مي‌شود. وقتي استقلال، پاسوري مثل مجتبي را در تركيب خود ندارد آيا امير قلعه‌نويي مي‌تواند از آرش به طور كامل استفاده كند؟

 

با جدايي جباري، روش بازي استقلال هم تغيير كرده. ديگر از آن حركات تركيبي و بازي در عمق دفاع حريف خبري نيست. همه چيز معطوف شده به حركات خسرو حيدري از كناره‌ها و سانتر براي محمد قاضي. در سيستم جديد استقلال، محمد قاضي به كار امير مي‌آيد، نه آرش برهاني چون قاضي سر مي‌زند اما آرش نه. به همين دليل كمتر به آرش برهاني بازي مي‌رسد.

 

مي گويند امير قلعه‌نويي از نظر فني دل خوشي از آرش ندارد، از عملكرد او راضي نيست و به همين دليل او را روي نيمكت مي‌نشاند. اين اخبار اما به هيچ وجه صحيح نيست.

 

گفته مي‌شود حتي امير قلعه‌نويي، قبل از دربي 77، آرش برهاني را كنار كشيده و به او گفته: «خودم هم ناراحتم كه تو بازي نمي‌كني اما دوست دارم كه تو برگردي به تركيب اصلي و براي استقلال فيكس بازي كني.» اين جملات امير باعث شده تا آرش برهاني به آينده اميدوار باشد.

 

تا همين چند روز پيش بحث جدايي آرش شنيده مي‌شد اما او حالا همه چيز را فراموش كرده. حتي در مصاحبه‌اي گفته: «خيلي زود عروسي به كوچه ما هم مي‌رسد.» يعني كه اميدوار است به بازگشت و بازي در تركيب اصلي استقلال.

 

شايعه شده بود برهاني نيم‌فصل از استقلال مي‌رود، يا به تراكتورسازي و يا به سپاهان اما به نظر مي‌رسد اين اتفاق رخ نمي‌دهد. برهاني از حضور در تهران راضي است و علاقه‌اي ندارد از اين شهر خارج شود، مگر اينكه اتفاقي بيفتد يا مجبور شود براي ادامه فوتبال به تيمي ديگر برود كه البته هنوز اين اتفاق نيفتاده.

 

دوستانش مي‌گويند از استقلال جدا شو اما او علاقه‌اي به اين كار ندارد. مي‌گويد از استقلال نمي‌روم و تا پايان فصل با پيراهن آبي به ميدان مي‌روم. حرفهاي امير قلعه‌نويي، آرش را اميدوار كرده به حضور در تركيب اصلي.

 

او مي‌خواهد بماند، درست مثل 7 سالي كه براي استقلال به ميدان رفته و گل‌هاي بسياري به ثمر رسانده. يادمان نمي‌رود آرش برهاني با مربيگري امير قلعه‌نويي به‌عنوان آقاي گلي ليگ رسيد، پس دوباره مي‌تواند احيا شود و توسط امير در تركيب اصلي استقلال قرار بگيرد. البته به شرطي كه شيوه بازي استقلال تغيير كند يا اينكه آرش، بازي در پست مهاجم هدف را به كلي فراموش كرده و كمي به كناره‌ها متمايل شود.

 

برهاني از حضور در تهران راضي است و علاقه‌اي ندارد از اين شهر خارج شود، مگر اينكه اتفاقي بيفتد يا مجبور شود براي ادامه فوتبال به تيمي ديگر برود كه البته هنوز اين اتفاق نيفتاده. دوستانش مي‌گويند از استقلال جدا شو اما او علاقه‌اي به اين كار ندارد. مي‌گويد از استقلال نمي‌روم و تا پايان فصل با پيراهن آبي به ميدان مي‌روم.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها