کد خبر: ۱۶۴۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «به غیر از بازی با گسترش فولاد راضی به شکست پرسپولیس و تراکتورسازی در هیچ بازی نیستم.»

یونس باهنر درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «شرایطمان بد نیست. تیم جوان و باانگیزه ای داریم  و خوشبختانه در هفته هایی که گذشت به همه ثابت کردیم حریف دست و پا بسته ای نیستیم. این هفته هم بازی سختی با پرسپولیس داریم و برای گرفتن امتیاز به تهران می آییم.»

 

وی ادامه داد: «به دنبال این هستیم تا مقابل پرسپولیس بازی خوبی را انجام دهیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی و بازیکنان خوبی استفاده می کند اما ما نیز تیم خوبی داریم و با هدایت رسول خطیبی و با انگیزه ای که نزد بازیکنان وجود دارد می توانیم در تهران بازی خوبی انجام دهیم. صد درصد مقابل پرسپولیس برای برد به زمین می رویم.»

 

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین گفت: «من همیشه پرسپولیسی بوده و هستم. به غیر از این تراکتورسازی را هم دوست دارم اما الان مربی گسترش فولاد هستم و تمام هدفم موفقیت تیم خودم هستم. به غیر از بازی با گسترش فولاد راضی به شکست پرسپولیس و تراکتورسازی در هیچ بازی نیستم اما تاکید می کنم برای بردن مقابل پرسپولیس به تهران می آییم.»

 

باهنر در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: «انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس ندارم. این بازی اهمیت ویژه ای برایم ندارد و مثل تمام بازی های دیگر 3 امتیازی است. این مسابقه هیچ فرقی با بازی های دیگر برای من ندارد.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها