کد خبر: ۱۶۴۱۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: «مربیان و مجموعه باشگاه تیمی بستند که بتواند سهمیه آسیا بگیرد و این پتانسیل را داریم که جزو چهار تیم برتر لیگ باشیم.»

598؛ میلاد میداودی در بازی با گسترش فولاد سومین گلش را در لیگ برتر به ثمر رساند و این مهاجم امیدوار است تا تعداد گل های خود را افزایش بدهد. میداودی می گوید، استقلال صنعتی توانایی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد!

 

* سومین تساوی استقلال صنعتی در بازی با گسترش فولاد بدست آمد. این رقابت را چطور دیدی؟

- ویژگی مشترک استقلال و گسترش در این دیدار این بود که هر دو تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر راه پیدا کردند و به همین دلیل انگیزه چنین تیم هایی برای رسیدن به موفقیت بیشتر است. دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و چندین موقعیت گلزنی هم خلق شد اما در نهایت بازی به تساوی یک-یک انجامید. اگر کمی بخت و اقبال بیشتری داشتیم هر سه امتیاز را می گرفتیم اما در مجموع نتیجه تساوی عادلانه بود و از کسب یک امتیاز راضی هستیم.

 

* گسترش فولاد چطور؟

- گسترش تیم خوب و جوانی است که بازیکنان جوان و جویای نامی را در اختیار دارد و با حضور مربی با انگیزه ای مثل رسول خطیبی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

* چه شد که در لحظات پایانی گل خوردید؟!

- طبیعتا تیمی که عقب باشد، تلاش بیشتری انجام می دهد و با نیرویی مضاعف بازی را دنبال می کند. همین اتفاق هم افتاد و روی اشتباهی که خودمان مرتکب شدیم، نتیجه تغییر کرد اما یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست.

 

* سومین گلت را هم به ثمررساندی؟

- خیلی خوشحالم که توانستم برای استقلال گلزنی کنم و با تلاش و همت سایر نفرات موفق شدم دروازه گسترش را باز کنم.

 

* فکر می‌کنی به همین روند ادامه بدهی؟

- تمام هدفم این است تا تعداد گل های خود را افزایش بدهم و در کورس عنوان آقای گلی قرار بگیرم و با سایر مهاجمان لیگ برتر رقابت کنم. البته در چند بازی ابتدایی به دلیل این که نسبت به سایر بازیکنان دیرتر به تمرینات اضافه شده بودم، فرصت زیادی به من نرسید اما تلاشم را بیشتر می کنم تا از فرصت هایی که در اختیارم قرار می گیرد به نحو مطلوبی بهره ببرم.

 

* استقلال صنعتی در دیدار با هم نام خود نشان داد فوتبال خوب و روانی را به نمایش می‌گذارد. در این باره چه نظری داری؟

- از ابتدای مسابقات هم به همین شکل بازی می کردیم اما چون دیدار با استقلال پخش مستقیم شد، بیشتر به چشم آمد و می توان گفت این دیدار اوج کارمان تا این لحظه از مسابقات بوده است. حتی در بازی با نفت که چهار بر دو باختیم، بازی خوبی را انجام دادیم اما از حیث کسب نتیجه دست مان خالی ماند. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و باید به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه بدهیم.

 

* کار با عبدالله ویسی را چگونه می‌بیینی؟

- ویسی مربی جوان و با انگیزه ای است که توانایی هایش را در صبای قم نشان داده بود. هرچند ویسی در پیکان ناموفق بود و آن هم به خاطر مشکلاتی که برایش وجود داشت اما این مربی جاه طلب است و رویاهای بزرگی را در سر دارد و در استقلال به دنبال موفقیت های بیشتر است.

 

* اما این انتقاد به ویسی و مجموعه استقلال وارد آمده مبنی بر این که میانگین سنی تیم بالاست. این موضوع را قبول داری؟

- از ابتدای لیگ این صحبت ها مطرح شده اما با دلیل و مدرک می توانم بگویم که موضع گیری های صورت گرفته درست نیست. من، کعبی، مبعلی و کلاه کج از آنجایی که از سن پایین به سطح اول فوتبال آمدیم و با سابقه شده ایم، همه فکر می کنند مسن هستیم. این در شرایطی است که 27 و 28 سال سن داریم و به غیر از سهراب بختیاری زاده و فابیو کاروالیو که بالای 30 هستند، بقیه سن کمتری داریم. الان در اوج فوتبال مان هستیم و هیچ کدام از این حرف ها را قبول ندارم.

 

* دیدار با سپاهان را چطور می‌بینی؟

- سپاهان تیم قابل احترامی است و در چند هفته اخیر هم دچار مشکلاتی شده اما این دلیل نمی شود که توانایی های این تیم را دست کم بگیریم و با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران به دنبال سه امتیاز هستیم. در بازی با تیم های بزرگ بهتر ظاهر می شویم و امیدوارم مقابل سپاهان هم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

 

* به نظر می‌رسد مثل سابق ضربه استگاهی نمی‌زنی؟!

- خیلی دوست دارم از روی ضربات کاشته گل هم بزنم اما ایمان مبعلی که کاشته زن ماهرتری است در اولویت قرار داد و اگر فرصتی فراهم شود سعی می کنم بهره ببرم.

 

* تو به عنوان یک استقلالی سابق، دربی سرخابی‌ها را چطور دیدی؟

- در کل بازی ضعیفی بود و هیچ نکته و هیجان خاصی نداشت که طرفداران از تماشای آن لذت ببرند. هرچند به نظرم استقلال یک دو موقعیت بهتر نظیر فرصت هایی که مجیدی و ساموئل داشتند، را می توانست تبدیل به گل کند که نشد. با این حال دربی جالبی نبود و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

 

* استقلال در زمان مربیگری پرویز مظلومی به چهار پیروزی پیاپی دست پیدا کرد اما سه دربی آخر با تساوی‌های بدون گل به اتمام رسید. دلیل این تفاوت‌ها را در چه عاملی می‌دانی؟

- هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و قابل احترام است اما دربی جایی است که برای نتیجه گرفتن باید ریسک کرد و شهامت به خرج داد. شهامت مظلومی در دربی ها بیشتر بود و به همین خاطر بازی های استقلال و پرسپولیس پرگل از آب درمی آمد. ضمن این که شرایط دو تیم در جدول و نزدیکی آنها به صدر جدول سبب شد تا مربیان احتیاط بیشتری را در دستور کار خود قرار بدهند تا بازی را واگذار نکنند.

 

* چه جایگاهی را برای استقلال صنعتی متصور هستی؟

- مربیان و مجموعه باشگاه تیمی بستند که بتواند سهمیه آسیا بگیرد و این پتانسیل را داریم که جزو چهار تیم برتر لیگ باشیم. با این حال اگر مجموعه فعلی حفظ و مقداری هم تقویت شود ‌برای سال آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

 

* میداودی می‌تواند در سال جام‌جهانی پیراهن تیم‌ملی را بپوشد؟

- صددرصد. آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است و برای رسیدن به خواسته ام باید زحمت بیشتری بکشم و تلاشم را چندین برابر کنم.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها