کد خبر: ۱۶۴۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
حواشی چند خبر در وبلاگ جوانی در همین نزدیکی
از ایستادگی بشار اسد تا عکس جنجالی آخر هفته

به گزارش 598 به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ جوانی در همین نزدیکی نوشت: این عکس جنجالی و آن دختر خانم با ظاهر بحث برانگیزش 24 ساعتی می‌شود سروصدای زیادی به راه انداخته... این دختر که در عکس می‌بینید دختر نوه یا بهتر است بگویم نتیجه امام خمینی(ره) است در کانادا.

اوضاع آن قدر‌ها هم که رسانه‌ها بزرگش کرده‌اند پیچیده نیست، بیت امام (ره) به هر جهت چه بخواهیم و چه نخواهیم احترامش واجب است اما نه نوه امام (ره) سخنگوی امام (ره) است که فتوا صادر کند نه عملکرد نتیجه ایشان ربطی به امام (ره) دارد؛ حدود 20 جلد صحیفه نور سخنگوی امام (ره) است و نیازی نیست اقوامشان در وصف ایشان بگویند.

 

*وقتی قرار شد مارادونا به جوادیه بیاید

حتی شکست مقابل قرمزهای پایتخت هم نگذاشت که آبی‌های اهواز انتقام قرمزهای پایتخت را از آبی‌های پایتخت نگیرند تا صدر جدول برزیلی‌تر از هر زمان دیگری برای چندمین هفته پیاپی در دست فولاد باشد.

 

می‌گویند یک روز در زمان‌های قدیم قرار شد تیم ملی آرژانتین همراه با کاپیتانش مارادونا به محله جوادیه تهران بیاید تا یک دست گل کوچیک با بچه‌های جوادیه بازی کند؛ مربی تیم جوادیه که از مارادونا خیلی می‌ترسید به بازیکنانش گفت نگذارید به هیچ وجه مارادونا پا به توب بشود.

غضنفر هم که از بازیکنان اصلی تیم جوادیه بود به رسم اطاعت از حرف‌های مربی قول داد نگذارد مارادونا حتی پایش به توپ بخورد؛ بازی شروع شد و تیم جوادیه بعد از اینکه چند پاس به بازیکنان خودی داد توپ را به غضنفر داد، غضنفر هم یک نیم نگاهی به مارادونا کرد که دارد به سمت توپ می‌آید و یک شوت به سمت دروازه خودی زد و از قضا گل شد.

بچه‌های جوادیه یک بر صفر از آرژانتین عقب افتادند که برای دومین بار غضنفر پا به توپ شد و وقتی به چشمان مارادونایی که داشت به سمتش می‌آمد نگاه کرد به سمت دروازه خودی پیچید و بعد از دریبل کردن همه بازیکنان و دروازه بان توپ را در دروازه خودی زد، لحظاتی بعد وقتی برای بار سوم غضنفر پا به توپ شد تا نگاهش به مارادونا افتاد با یک ضربه برگردون توپ را در دروازه خودی زد تا هت تریک کرده باشد و در این وسط وقتی مربی جوادیه اوضاع را دید داد زد: بچه ها مارادونا را بی‌خیال غضنفر را دریابید

 

*فیلم‌هایی که هنوز خبری از آنها نشده است

با اینکه 5 ماه بیشتر تا جشنواره سی و دوم و کلکسیون عجیب کارگردانانش با مجیدی و فیلم «محمد(ص)» با حاتمی کیا و «چمران» با طالبی و «یتیم خانه ایران» با طالب‌زاده و «ایرباس»با فیلم‌های تبریزی، کیمیایی، میرکریمی، جوان، رفیعی، هادی کریمی و نرگس آبیار و نخستین فیلم شهاب حسینی فاصله نداریم اما بهترین فیلم‌های جشنواره سال گذشته هنوز اکران نشدند تا تنها امیدمان به چند هفته دیگر و آغاز اکران «دربند» و «تنهای تنهای تنها» باشد و هنوز خبری از فرشتگان قصاب، سر به مهر، اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند، خسته نباشید و جیب بر خیابان نیست.

 

*می‌شود با عزت پای «نه» گفتن ایستاد

به نظرم عکس پایین مختصرترین تحلیل از این روزهای سوریه‌ای باشد که اثبات کرد می‌شود با عزت «نه» گفت و پایش ماند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها