کد خبر: ۱۶۳۸۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقتي روز جمعه آن همه هوادار را در ورزشگاه ديدم به خودم باليدم.
نيلسون کوريا در خصوص دربي 77 اظهار داشت: به نظر من با وجود فشارهايي که قبل از اين بازي شروع شده بود و تبليغات مختلف رسانه‌اي بازي روز جمعه چندان خوب نبود.

به گزارش فارس ، وي افزود: به نظر من چون تيم‌ها اول براي نباختن در اين بازي وارد زمين مي‌شوند کمي شرايط را تغيير مي‌دهد و هر بازيکني نمي‌تواند در زمين خودش باشد چون همه مي‌خواهند بعد از سوت داور بازنده نباشند.

نيلسون ادامه داد: فشارها در اين بازي زياد است و ترجيح بر اين است که بازي مساوي شود. به نظر من با آرامش در دربي مي‌توانيم از دو تيم پرطرفدار فوتبال ايران بازي زيبا، جذاب و قشنگ‌تري را ببينيم، چون حيف است اين تماشاگران دست خالي از ورزشگاه بيرون بروند.

دروازه‌بان قرمزپوشان در پاسخ به اين سوال که چه پيشنهادي مي‌دهيد تا دربي‌ها بهتر برگزار شود، گفت: اين کلمه که فقط نبايد ببازي بايد از بين برود، بازيکنان و تيم‌ها بايد از گل خوردن ترس نداشته باشند و مثل همه بازي‌ها بازي کنند. البته کسي به ما نگفت که بايد اين بازي مساوي شود اما شرايط فشارها از سوي مردم و مطبوعات حساسيت را چند برابر مي‌کند. ما اگر اين موضوعات را کنترل کنيم به مراتب دربي‌هاي زيباتري را مي‌بينيم.

وي تصريح کرد: دربي جذابي نبود اما ما از استقلال بهتر بوديم، در نهايت بين بد و بدتر ما بهتر بوديم. حتي مي‌توانستيم دروازه استقلال را بيشتر اذيت و آزار دهيم اما حساسيت‌ها اجازه نداد که اين اتفاق بيفتد.

نيسلون ضمن تقدير از هواداران پرسپوليس در طول 90 بازي نيز گفت: وقتي که وارد زمين ورزشگاه آزادي شدم واقعا از استقبال هواداران به خودم باليدم مي‌خواهم از همين رسانه به تمام هواداران پرسپوليس بگويم که عاشقشان هستم و مطمئن باشند که هيچ وقت از دل من خارج نمي‌شود، با تشويق آنها دل من در پرسپوليس قرص‌تر مي‌شود و براي گل نخوردن چندين برابر تشويق مي‌شوند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. ما همه دوست داشتيم آنها خندان به خانه بروند اما نشد ولي قبول داريم بازي روز جمعه نه زيبا بود و نه جذاب.

دروازه‌بان پرسپوليس درباره فرصت از دست رفته ساموئل نيز گفت: فرصتي که ساموئل به دست آورد اشتباه خط دفاع ما نبود، من عکس العملم را نشان دادم اما کاپيتان استقلال حرکت خوبي انجام داد و ساموئل را صاحب توپ کرد ولي در کل ما خوب مهاجمان استقلال را مهار کرديم. خوشبختانه شرايط دفاعي پرسپوليس بسيار خوب است و ما در ساختار دفاعي خيلي خوب عمل مي‌کنيم که اين موضوع مي‌تواند ما را به قهرماني نزديک‌تر کند. هر چيزي امکان دارد در پايان فصل براي ما اتفاق بيفتد اما من شخصا اميدوارم که مسئله‌اي که مي‌خواهد براي ما اتفاق بيفتد چيزي به جز قهرماني نباشد.

نيلسون در پايان درباره بازي با گسترش فولاد نيز گفت: ما به جز برد در اين بازي بايد به چيز ديگري فکر نکنيم و از کيفيت حريف خبري ندارم اما کيفيت ما پس از هشت هفته به نظرم به شرايط ايده آل رسيده و الان موقع آن است که به نتايج خوب برسيم.ما با بالاي جدول فاصله چنداني نداريم و بايد قدر اين موقعيت را بدانيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها