کد خبر: ۱۶۳۸۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
علي پروين گفت: استرس را کم کنيد تا ديدار دربي زيبا شود.
علي پروين ابتدا در خصوص دربي 77 گفت: دربي زيبايي نبود البته هيچ کس دوست ندارد اين بازي مساوي شود ولي برخي عوامل باعث مي‌شود که اين اتفاق بيفتد.

به گزارش فارس ، وي افزود: همه دوست داشتند نبازند و من هم زياد دوست ندارم درباره دربي حرف بزنم. به نظر من استرس را کم کنيد دفعه ديگر دربي زيبا ببينيد.

وي در خصوص حضور صالحي اميري در راس وزارت ورزش نيز گفت: با توجه به صحبت‌ها و برنامه‌هاي ايشان بايد قبول کرد که فردي با دانش مثل صالحي اميري مي‌تواند ورزش کشورمان را نجات دهد و موفق باشد.

وي افزود: من از نمايندگان مجلس مي‌خواهم که به صالحي اميري که برنامه بسيار خوبي دارد و من در جريان آن کم و بيش هستم اعتماد کنند و نه نگويند.

پروين خاطرنشان کرد: قطعاً بلاتکليفي در ورزشمان خوب نيست و حتي داشتن سرپرست نيز براي ورزش مشکلاتي ايجاد مي‌کند. من اميدوارم که با اعتمادي که به صالحي اميري مي‌شود هرچه سريعتر چرخ ورزش ما بچرخد تا ايشان هم بتواند در همه رشته‌ها مخصوصا فوتبال تکليف را روشن کند و اينطور فدراسيون‌ها دست به گريبان مشکلات مختلف نباشند.

پروين خاطرنشان کرد: متاسفانه اين روزها خبرهاي خوبي از فدراسيون‌ها نمي‌شنويم اما برنامه‌هاي صالحي اميري را تا آنجا که در جريان هستم راهي بسيار خوب براي نجات دادن ورزش مي‌بينم و نمي‌خواهم يک طرفه حمايت کنم اما وقتي که برنامه‌هاي او را ديدم به افکار و نظرات او در ورزش پي بردم. معتقدم که مي‌توانم کشتي به گل نشسته ورزش کشورمان را سر و سامان بدهد. فقط اميدوارم که اين اطمينان شود که اين بنده خدا هم به عنوان وزير ورزش کارش را شروع کند چون اگر اين اتفاق نيفتد باز هم زمان و يک مدير خوب را از دست داده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها