کد خبر: ۱۶۳۸۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
هافبک گلزن تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه بازي با استقلال تاکيد کرد که تيمش فقط براي گرفتن سه امتياز اين ديدار به ميدان خواهد رفت.
مهدي رجب‌زاده در خصوص بازي ذوب‌آهن با استقلال گفت: بازي سختي داريم. استقلال براي صدرنشيني بازي مي‌کند و ما هم مي‌خواهيم موقعيت‌مان را در جدول بهتر کنيم و 3 امتياز را بگيريم. فکر مي‌کنم بازي قشنگي از آب دربيايد و ما درصدد استفاده از ميزباني هستيم تا نتيجه بگيريم. خوشبختانه ذوب‌آهن در هفته‌هاي اخير شکل بهتري گرفته و مقابل فولاد هم مستحق باخت نبوديم.

به گزارش تسنيم ، وي ضمن تاکيد براينکه ذوب‌آهني‌ها هيچ هراسي از تيم استقلال ندارند، تاکيد کرد: دليل ندارد از استقلال بترسيم و مطمئناً براي برد بازي مي‌کنيم. استقلال تيم خوبي است ولي به نظر من انسجام گذشته را ندارد. آنها هنوز از فرم ايده‌آل فاصله دارند و ما بايد از اين شرايط استقلال استفاده کنيم و بازي را ببريم.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن گل زدن به تيم استقلال را دشوار خواند و افزود: استقلال مدافعان بلند قامتي دارد که روي بازي هوايي و درگيري‌هاي فيزيکي تبحر دارند. اين تيم مدافعان کناري خوبي هم دارد و مهدي رحمتي هم دروازه‌بان مطمئني است. گلزن به استقلال آسان نيست ولي تيم ما هم روي زمين بازيکنان خلاقي دارد و مي‌توانيم به استقلال ضربه بزنيم.

رجب‌زاده در خاتمه با يادآوري گل‌هايي که به استقلال زده است، خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم 5 يا 6 گل به استقلال زده‌ام و اگر در اين بازي هم فرصت داشته باشم دوست دارم دوباره گل بزنم. البته برد ذوب‌آهن از گلزني من مهم‌تر است و اميدوارم برنده شويم. ما مقابل فولاد چند موقعيت حساس را از دست داديم ولي اميدوارم در اين بازي موقعيت از دست ندهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها