کد خبر: ۱۶۳۸۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
کارشناس فوتبال ضمن عرض تسليت به مناسبت درگذشت مهدي محمدي گفت:‌درگذشت مربي مس ناباورانه بود.
رسول کربکندي با اشاره به درگذشت مهدي محمدي مربي مس اظهار داشت: به عنوان عضوي از کانون مربيان فوتبال و جامعه فوتبالي درگذشت ناگهاني مهدي محمدي را به خانواده آن مرحوم و مردم کرمان تسليت عرض مي‌کنم. او از نظر اخلاقي و فني مورد تائيد بود و درگذشت وي ناباورانه بود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: اين يک اتفاق غيرقابل پيش‌بيني بود که آن را به مردم و جامعه فوتبال تسليت مي‌گويم و به عنوان عضوي از خانواده اين رشته آرزوي صبر براي بازماندگان آن مرحوم دارم.

اين کارشناس فوتبال درباره وضعيت اين رشته در اصفهان تصريح کرد: با توجه به سوابق گذشته فوتبال اصفهان و افتخارآفريني که اين استان داشته همواره انتظار مي‌رود که تيم‌هاي اصفهاني با قدرت در ليگ حاضر شوند البته در دو سه سال اخير ذوب‌آهن مشکلاتي داشته و با کمبود بودجه روبرو شد که يا در خطر سقوط قرار داشت يا در رده‌هاي پايين جاي مي‌گرفت.

کربکندي افزود: امسال هم ذوب‌آهن درگير مسابقه پلي‌آف بود و دير تيمش را بست و نتوانست يارگيري خوبي داشته باشد. به هر حال از ذوب‌آهن خيلي انتظار نمي‌رود و با يک برد و تساوي هواداران راضي مي‌شوند اما در مقابل سپاهان که قهرمان سه دوره ليگ برتر و جام حذفي است، خيلي زود از ليگ قهرمانان آسيا حذف شد و در فصل نقل و انتقالات هم هر چند همه فکر مي‌کردند خوب يارگيري کرده و براي قهرماني وارد مسابقات مي‌شود اما اينگونه نشد.

وي يادآور شد: به جز هادي عقيلي و رحمان احمدي سپاهان از ساير بازيکناني که جذب کرده به خوبي استفاده نمي‌کند. آرش افشين و يعقوب کريمي خيلي به ميدان نمي‌رود و جباري هم با مشکلاتي در اين تيم روبرو شده. او يکي از پرسر و صداترين بازيکنان در فصل نقل و انتقالات بود. به هر حال انتظارات از سپاهان بالاست و هواداران جز قهرماني از اين تيم انتظاري ندارند اما امسال اين تيم آينده خوبي ندارد و اميدوارم در آينده شرايطش بهتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها