کد خبر: ۱۶۳۵۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: «من فیلم 10 ثانیه پس از آن لحظه ای که تلویزیون نشان داد را دیده ام، شیرینی در آن لحظه چشم هایش باز است و اصلا هم خواب نبوده است.»
ضیا عربشاهی درباره انتقادات صورت گرفته از سعید شیرینی در روزهای اخیر به اوج عنوان کرد: «شیرینی نه پسر عموی من است و نه پسر عمه من اما باید واقعیت را به عنوان فردی که جوانی اش را در پرسپولیس گذاشت بیان کنم. او این روزها مثل ماشین کار می کند و خواب و زندگی ندارد. درست نیست اینطور درباره این فرد زحمتکش اظهارنظر کنند و او را به تمسخر بگیرند.»

 

وی ادامه داد: «من حرفم را رک بیان می کنم چون از کسی واهمه ای ندارم. اگر نبوده است بیایند تکذیب کنند. آقای خوردبین، شما داری سنگ خودت را به سینه می زنی. خیلی دوستت دارم و تو را از سرمایه های پرسپولیس می دانم اما خودت هم می دانی که بحث شیرینی نیست. این حرف هایت از ناراحتی این است که پست و مقامت را گرفته اند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: «من هفته گذشته با یکی از دوستان نزدیکم که حمید درخشان باشد سر همین مسائل حرفم شد. گفتم حمید ما باید پرسپولیس را ببینیم، نه خودمان را. این که نمی شود چون آنجا نیستیم و سمتی نداریم انتقاد کنیم و همه چیز را بر هم بریزیم.»

 

وی افزود: «من فیلم 10 ثانیه پس از آن لحظه ای که تلویزیون نشان داد را دیده ام، شیرینی در آن لحظه چشم هایش باز است و اصلا هم خواب نبوده است. ممکن است برای لحظاتی چشم هر آدمی به دلیل خستگی بسته باشد، اینکه دلیل نمی شود که یعنی کلا او خوابش برده است.»

 

عربشاهی تاکید کرد: «خیلی وقت ها شده شیرینی ساعت 2 نصف شب به من زنگ می زند و درباره پرسپولیس درددل می کند. او کارش را بلد است. حالا بیرون فوتبال هر کسی کاری دارد، اینکه نمی شود بگوییم باید همه کارهایت را تعطیل کنی و به فوتبال بیایی. به نظر من پرسپولیس در اوضاع و احوال فعلی به شیرینی نیاز دارد چون او کارش را بلد است.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها