کد خبر: ۱۶۳۴۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: ويسي راه زيادي دارد تا به افرادي چون گوارديولا و مورينيو برسد و او را بي مورد بزرگ کرده‌اند.
رسول خطيبي در خصوص تساوي يک بر يک گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان و همچنين صحبت‌هاي ويسي مبني بر اينکه اعلام کرده بود با تيم زمان فتحعلي‌شاه بازي کرده‌ام، خاطرنشان کرد: اين يک توهين به تيم ما بود و نمي‌خواستم در مورد آنها حرفي بزنم اما وقتي آنها چنين توهيني مي‌کنند بايد جوابشان را بدهيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: جداي اوت دستي‌هايي که مي‌انداختيم بايد بازي را 6 بر يک مي‌برديم. اين صحبت آقايان به همه برخورده است و حرف درستي نزده‌اند. استقلال خوزستان سال گذشته در ليگ دسته اول بهتر از امسال در ليگ برتر بازي مي‌کرد.

سرمربي گسترش فولاد يادآور شد: بازي خوبي انجام داديم و کساني که بازي را ديدند از اين ديدار لذت بردند. به بازيکنانم هم گفتم که از نتيجه راضي نيستم اما از عملکرد آنها رضايت دارم. تمام تلاش خود را در زمين انجام دادند.

خطيبي که تيمش روز پنجشنبه گذشته برابر استقلال خوزستان يک بر يک مساوي کرد، گفت: از ويسي انتظار نداشتيم چنين صحبت‌هايي انجام دهد او برود و کامنت‌هاي زير مصاحبه‌اش را بخواند تا ببيند چه صحبت‌هايي زده شده است. ما که آن کامنت‌ها را ننوشتيم. من هميشه براي تيم حريف احترام قائل بوده‌ام اما اين بار چون به تيم ما توهين شد بايد جواب آنها را مي‌داديم. گفتن اينکه تيم در زمان فتحعلي شاه بازي مي‌کند توهين به شخصيت تيم است. زيادي او را گنده کرده‌اند. او راه دارد تا به افرادي مثل گوارديولا و مورينيو برسد. برخي با مطرح کردن اين مسائل شرايط را لوث مي‌کنند.

سرمربي گسترش فولاد در مورد شرايط تيمش نيز گفت: ما شرايط خوبي داريم و تنها محمد ناصري و مهدي زيني را براي بازي‌هاي آينده در اختيار نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها