کد خبر: ۱۶۳۴۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتسال منصوري قرچک گفت: قبول دارم حضورم در تيم فوتسال منصوري غيرقانوني است اما در سال‌هاي گذشته بازيکناني بوده‌اند که قانون برايشان رعايت نشده است.
مجتبي نصيري‌نيا در خصوص نائب قهرماني گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا و همراهي او به عنوان بازيکن کمکي اظهار داشت: من قصد داشتم گيتي‌پسند را کمک کنم چون نام ايران مطرح بود. حالا اينکه بازي کردم يا خير مهم نبود شرايط به گونه‌اي بود که بازي به من نرسيد اما دلم با تيم بود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: شکست ما در دور مقدماتي مقابل نماينده تايلند مسيرمان را سخت کرد و اگر در آن بازي شکست نمي‌خورديم مي‌توانستيم راحت قهرمان شويم. اين موضوع نشان مي‌دهد که ساير تيم‌ها ننشسته‌اند که ايران قهرمان شود. آنها تلاش مي‌کنند که ديگر آن سال‌ها گذشت که ايران مطلق آسيا باشد. برتري ايران هم اکنون فقط در استعداد بازيکنانش است اگر همين گونه باشد ديري نخواهد گذشت که تيم سوم آُسيا شويم.

دروازه‌بان تيم فوتسال منصوري درباره شرايط اين تيم خاطر نشان کرد: ما نفرات زيادي را از دست داده‌ايم و البته در هفته اول مقابل ميثاق قرار گرفتيم که تيم خوبي دارد، اين تيم گربه سياه ما شده البته بد شانس هم بوديم، با تمام مسائل و مشکلاتي که داشتيم موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما در 40 ثانيه پاياني يک گل دريافت کرديم و شکست خورديم، مطمئن باشيد 2- 3 هفته آينده شرايط بهتري خواهيم داشت و جزو مدعيان اصلي خواهيم بود هر چند که خيلي‌ها موافق اين موضوع نباشند.

وي در مورد اينکه با توجه به مشکلات منصوري حاضر شد در اين تيم بماند، تأکيد کرد: من چندين پيشنهاد خوب داشتم اما يک سال ديگر با اين تيم قرارداد داشتم و هم اکنون هم راضي هستم، مسائل مالي باعث شد تا ما بازيکنان زيادي را از دست بدهيم. کوتاهي مسئولان به تيم ضربه زيادي زد اما تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا بتوانيم نتيجه لازم را کسب کنيم.

نصيري‌نيا درباره تخلفش در خصوص حضور در تيم منصوري با وجود همراهي گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا و اينکه آيا اين موضوع غيرقانوني نبوده گفت: اين موضوع براي بازيکنان ديگر هم اتفاق افتاده، دو سال گذشته محمد طاهري و اصغر حسن‌زاده در تيم‌‌هاي خارجي بازي کردند و حتي براي آنها ITC ديگر هم صادر شد اما توانستند بعد از آن در ليگ بازي کنم، اگر قانون است بايد براي همه اجرا شود، متأسفانه در چند سال گذشته تصميمات مصلحتي گرفته مي‌شده، قبول دارم حضور من غير قانوني بوده اما اين موضوع بايد در گذشته هم اجرا مي‌شد نه اينکه مصلحتي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها