کد خبر: ۱۶۳۴۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
تمرين نوبت صبح استقلال در غياب تعداد زيادي از بازيکنان اين تيم برگزار شد.
تيم استقلال که قرار بود از ساعت 10و30 دقيقه امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک تمرينات خود را پيگيري کند تنها با هفت بازيکن برنامه‌هاي بدنسازي را پشت سرگذاشت. تعداد زيادي از بازيکنان اين تيم در تمرين نوبت صبح غايب بودند و تنها مهدي رحمتي، عمران‌زاده، منتظري، نيکبخت، قاسمي و حسيني در تمرين امروز زيرنظر دکتر حاج‌قاسم کار بدنسازي انجام دادند.

به گزارش فارس، بازيکنان تيم استقلال از غيبت تعداد زيادي از همبازيان خود تعجب کردند و در حالي که قرار بود اين تمرين آغاز شود آنها با شاگردان اکبر ميثاقيان روبرو شدند. ميثاقيان که به همراه مرزبان و رمضان شکري در اين فصل کار فني تيم پديده شانديز را برعهده دارد پس از رويارويي با استقلالي‌ها با آنها به خوش و بش پرداخت. البته سرمربي استقلال پس از ديدن پرويز کماسي و ميثاقيان با آنها به خوش و بش پرداخت و جوياي حال آنها شد.

*جواد نکونام به همراه ساموئل که روز گذشته موهاي سر خود را تراشيده بود امروز با تاخير به محل تمرين آبي‌پوشان رسيد. هنگامي که نکونام به سمت قلعه نويي رفت سرمربي استقلال دلايل تاخير وي را پرسيد که نکونام پاسخ داد شب گذشته به منزل پدرم در تهرانسر رفته بودم و از آنجا به تمرين آمدم. قلعه نويي هم خطاب به اين بازيکن با خنده گفت از تهرانسر تا به اينجا هفت دقيقه بيشتر راه نيست.

مهدي رحمتي و ديگر بازيکنان استقلال به محض ديدن همبازيان سابق خود که اکنون در پديده شانديز بازي مي‌کنند به سمت آنها رفتند و با اين بازيکنان به خوش و بش پرداختند.

*بهمن طهماسبي مهاجم سال هاي نه چندان دور استقلال با امير قلعه‌نويي به خوش و بش پرداخت. همچنين هادي شکوري نيز اين کار را انجام داد.

*سرمربي تيم استقلال از اينکه تمرين آبي‌پوشان با تعداد نفرات کمي برگزار مي‌شود ناراحت بود و حتي برخي از بازيکنان مي‌گفتند بياييد به همراه اعضاي پديده شاندير تمرين کنيد.

*خسرو حيدري و سياوش اکبر‌پور به دليل مصدوميت در تمرين امروز غايب بودند اما بيک‌زاده هم به محل تمرين نيامد. همچنين آندرانيک تيموريان، فرهاد مجيدي، اميرحسين صادقي، محمدمهدي نظري و پژمان نوري به همراه فردين عابديني از جمله بازيکناني بودند که بنا بر دلايل نامشخص در تمرين امروز حضور نداشتند. همين موضوع باعث تعجب سرمربي استقلال شده بود.

*حنيف عمران‌زاده مدافع استقلال که به دليل مشکلات مالياتي هفته گذشته به اداره گذرنامه رفته بود ظاهرا با وجود پرداخت رقم مالياتش مجوز خروج از کشور را ندارد. اين بازيکن به خاطر جريمه‌اي که اداره ماليات برايش در نظر گرفته علاوه بر پرداخت 46 ميليون تومان بايد رقم ديگري را هم به اداره ماليات پرداخت کند که اين موضوع باعث ناراحتي مدافع استقلال شده بود.

*آرش برهاني با کسب اجازه از کادر فني استقلال براي شرکت در مراسم تشييع پيکر مهدي محمدي راهي کرمان شده است.

*ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در تمرين امروز حاضر نبود.

*بازيکنان تيم استقلال در ابتداي تمرين حدود 20 دقيقه در زمين چمن مصنوعي آکادمي ملي المپيک به دويدن پرداخته و سپس در سالن وزنه زيرنظر حاج قاسم کار بدنسازي انجام دادند.

* اعضاي تيم فوتبال پارسه و يکي از سبک هاي کاراته در کنار ديگر استقلالي ها به وزنه زدن پرداختند که عليرضا امامي فر بازيکن سابق پرسپوليس که مربي پارسه است در بين آنها حضور داشت.

*در پايان تمرين امروز قلعه نويي و ميثاقيان کنار هم نشسته بودند و با هم به گفت و گو پرداختند.

*تمرين آبي‌پوشان در نوبت بعد‌از ظهر تعطيل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها