کد خبر: ۱۶۳۴۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ویسی راه زیادی دارد تا به افرادی چون گواردیولا و مورینیو برسد و او را بی مورد بزرگ کرده‌اند.

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی یک بر یک گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان و همچنین صحبت‌های ویسی مبنی بر اینکه اعلام کرده بود با تیم زمان فتحعلی‌شاه بازی کرده‌ام، خاطرنشان کرد: این یک توهین به تیم ما بود و نمی‌خواستم در مورد آنها حرفی بزنم اما وقتی آنها چنین توهینی می‌کنند باید جوابشان را بدهیم.

وی ادامه داد: جدای اوت دستی‌هایی که می‌انداختیم باید بازی را 6 بر یک می‌بردیم. این صحبت آقایان به همه برخورده است و حرف درستی نزده‌اند. استقلال خوزستان سال گذشته در لیگ دسته اول بهتر از امسال در لیگ برتر بازی می‌کرد.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: بازی خوبی انجام دادیم و کسانی که بازی را دیدند از این دیدار لذت بردند. به بازیکنانم هم گفتم که از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد آنها رضایت دارم. تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند.

خطیبی که تیمش روز پنجشنبه گذشته برابر استقلال خوزستان یک بر یک مساوی کرد، گفت: از ویسی انتظار نداشتیم چنین صحبت‌هایی انجام دهد او برود و کامنت‌های زیر مصاحبه‌اش را بخواند تا ببیند چه صحبت‌هایی زده شده است. ما که آن کامنت‌ها را ننوشتیم. من همیشه برای تیم حریف احترام قائل بوده‌ام اما این بار چون به تیم ما توهین شد باید جواب آنها را می‌دادیم. گفتن اینکه تیم در زمان فتحعلی شاه بازی می‌کند توهین به شخصیت تیم است. زیادی او را گنده کرده‌اند. او راه دارد تا به افرادی مثل گواردیولا و مورینیو برسد. برخی با مطرح کردن این مسائل شرایط را لوث می‌کنند.

سرمربی گسترش فولاد در مورد شرایط تیمش نیز گفت: ما شرایط خوبی داریم و تنها محمد ناصری و مهدی زینی را برای بازی‌های آینده در اختیار نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها