کد خبر: ۱۶۳۲۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
همدانی:
ما در این بازی وقتی از ابتدا تا آخر با ۳ مهاجم بازی کردیم، آقایان چطور از اجرای سیستم زدن زیر توپ توسط استقلال حرف می‌زنند؟

سایت گل- استقلال و پرسپولیس هفتادوهفتمین دربی سنتی تهران را با نمایشی تاسف‌بار و بدون گل به پایان بردند و هواداران خود را ناراضی به خانه‌ها فرستادند. اما مربیان و بازیکنان دو تیم تلاش زیادی دارند تا در مصاحبه‌ها خودشان را برتر از حریف جلوه بدهند و گناه نمایش نازیبای دیشب را به گردن رقیب بیاندازند. بعد از علی دایی که از ضعف‌های فنی استقلال گفته و پرسپولیس را برتر از حریف دانسته بود، حالا نوبت ستار همدانی است که پاسخ سرمربی حریف را بدهد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس به سایت گل گفت: «دربی طبق انتظار همیشه شرایط خاصی را داشت و فشار‌ها و استرس بازی از کیفیت آن کاسته بود. ما پیش از این دیدار از ابتدای فصل با مشکلات متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کردیم، از دیرکرد استقلال در نحوه بدنسازی پیش‌فصل تا مشکلات مالی که واقعا تیم را با مشکل مواجه کرده بود ولی با همه این اوصاف، ما در این بازی ۵ موقعیت خوب داشتیم که اگر حتی ۳ موقعیت آن به گل تبدیل می‌شد، استقلال با برتری فاحشی بازی را به سود خود تمام می‌کرد. ما در سازمان دفاعی خود به بهترین شکل ممکن عمل کردیم و برخلاف برخی گفته‌ها که نقطه ضعف استقلال را خط دفاع آن می‌دانستند از این ناحیه اجازه خلق موقعیت به پرسپولیس ندادیم.»

همدانی درباره حرف‌های سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مبنی بر برتری پرسپولیس و ضعف فنی تیم استقلال نیز گفت: «آمار گویای همه چیز هست و به نظر من اگر دایی این‌طور فوتبال را نگاه می‌کند اصلا جای بحث نیست. ما در این بازی وقتی از ابتدا تا آخر با ۳ مهاجم بازی کردیم، آقایان چطور از اجرای سیستم زدن زیر توپ توسط استقلال حرف می‌زنند؟ اتفاقا برنامه پرسپولیس از ابتدا زدن زیر توپ بود و ما با خلاقیت تاکتیکی تیمی اجازه این کار را به آن‌ها ندادیم. شما ببینید پرسپولیسی‌ها در طول بازی ۵ اخطار گرفتند و چند اخطار هم نگرفتند و همه این‌ها نشانگر ضعف پرسپولیس در مقابل ما بود.»

دستیار قلعه‌نویی درباره فشردگی بازی‌های لیگ نیز اظهار داشت: «این استقلال که می‌بینید، حالا دیگر استقلال تهران نیست و نماینده کل ایران است و اگر بتواند در آسیا به ستاره سوم برسد، هم از وجهه فوتبال ایران دفاع خواهد کرد و هم انگیزه و نشاطی مثل زمان صعود تیم ملی به جام جهانی در جامعه تزریق خواهند کرد. من فکر می‌کنم یک سری آقایان از صعود استقلال در آسیا دل خوشی ندارند و انتظار ما از دوستان همکاری بیشتری است، چرا که فشردگی فعلی بازی‌ها واقعا برای ما دردسرساز شده و مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان از همین مسئله سرچشمه می‌گیرد. به هر حال مسئولین محترم سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرند ما تمکین خواهیم کرد ولی انتظار مساعدت بیشتری از سوی دوستان داریم.»

وی در پایان درباره دیدار بعدی استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: «ذوب‌آهن تیم خوب و ریشه‌داری است که گذشته پرافتخاری دارد و ما برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. به هرجهت استقلال برنامه ویژه‌ای برای دیدار با این تیم اصفهانی تدارک دیده و نظر ما بر این است که با پیروزی بر شاگردان بوناچیچ، با روحیه هرچه بهتر به مصاف بوریرام برویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها