
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است
ماریسا مایر که پیش
از پیوستن به یاهو یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل بود، با ورود به یاهو دست
به تغییرات گسترده زده است که آخرین نمونه آن لوگوی جدید این شرکت است.
لوگوی جدید
شباهتهای اساسی با لوگوی قبلی دارد و این در حالی است که تغییرات چشمگیری
نیز در آن رخ داده است به طوریکه گفته میشود بیشترین تغییر در لوگوی جدید
در نوع فونت آن بوده است.
در لوگوی جدید رنگ رسمی شرکت یاهو که رنگ بنفش است حفظ شده است.