کد خبر: ۱۶۳۲۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
لو دادن تركيب تیم خودی و مدح سرمربی پرسپولیس دو ترفندی بود که سرمربی استقلال برای دربی در نظر گرفته بود.
يكي از ترفندهاي امير قلعه‌نويي براي موفقيت، كاستن از انگيزه رقبا است. او روزها مانده به بازي‌هاي بزرگ با به كار بردن برخي جملات سعي مي‌كند رقيب را در رودربايستي قرار بدهد. امير معمولا روي به تعريف و تمجيد از رقيب مي‌آورد.

 

در آستانه دربي نيز سرمربي استقلال با همان زيركي خاصش رو به اين ترفند‌ها آورد. امير بار ديگر دايي را اينگونه ستود: «بايد كمك كنيم دايي رييس afc بشود.»

 

البته قلعه‌نويي دوست دارد چنين اتفاقي براي دايي رخ دهد اما هدف اول امير از تكرار اين جمله كه پيش‌تر‌ها نيز بدان اشاره كرده بود در حقيقت رسيدن به همان خواسته زيركانه بود؛ اينكه از انگيزه رقيبش بكاهد.

 

البته قلعه‌نويي اين بار كار ديگري هم انجام داد كه براي خيلي‌ها عجيب بود. سرمربي استقلال از تركيب تيمش گفت و اينكه قرار است با چه روشي در ميدان بازي كند. وقتي قبل از بازي از امير پرسيده شد كه در دربي با چه روشي بازي مي‌كنيد او خيلي راحت و بي‌دغدغه گفت: «قرار است 3-3-4 بازي كنيم.»

 

معمولا مربيان قبل از بازي‌ها سيستم خود را رو نمي‌كنند اما اين بار قلعه‌نويي آسوده خاطر از روش بازي‌اش گفت. شايد امير با اين كار مي‌خواست به دايي بفهماند اصلا برايش مهم نيست كه همه بدانند در دربي با چه روشي بازي مي‌كند. احتمالا منظور امير اين بوده كه اگر سيستم بازي‌اش را هم لو بدهد كسي قادر به مهار آن نيست!

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها