کد خبر: ۱۶۳۱۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
هافبک 30 ساله جالوروسي يادآور شد که قصد پيوستن به رم را نداشته است.
با وجود اينکه در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني به باشگاه رم براي فروش دانيله دروسي، هافبک ملي‌پوش اين تيم پيشنهاداتي شد ولي اين تيم به تمامي درخواست‌ها پاسخ منفي داد و بازيکن باتجربه خود را حفظ کرد.

به گزارش تسنيم،دروسي با يادآوري چگونگي حضورش در تيم رم گفت: نخستين تجربه‌ام در تيم اولم يعني اوستيا مار خيلي بااهميت بود. شايد سطح آن باشگاه خيلي بالا نبود ولي در آنجا خيلي خوشحال بودم. وقتي که 9 سالم بود باشگاه رم به سراغم آمد ولي نمي‌خواستم به اين تيم بپيوندم چون با دوستانم در اوستيا مار خوش بودم! در نهايت در 11 يا 12 سالگي بود که پيراهن جالوروسي را به تن کردم. هنوز هم در منطقه اوستيا زندگي مي‌کنم و احترام خاصي براي اين ناحيه قائل هستم.

وي افزود: به مرور زمان بود که توانستم به تيم اصلي رم راه پيدا کنم. روز اولي که به رم آمدم فوق‌العاده بود و به نظرم تنها تفاوت بين رم و اوستيا امکانات، پيراهن و کفش‌هاي ورزشي بود. ورود به رم مثل اين بود که وارد دنياي متفاوتي از فوتبال شدم.

ديويد مويس تمايل زيادي براي به خدمت گرفت دروسي داشت ولي باشگاه رم نه تنها پيشنهاد 12 ميليون پوندي منچستريونايتد را رد کرد بلکه آب پاکي را روي دست اين باشگاه ليگ برتري ريخت و اعلام کرد به هيچ‌وجه دانيله را نمي‌فروشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها