کد خبر: ۱۶۳۱۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: با وجود اينکه از شرايط فعلي تيم چندان راضي نيستم اما آينده تيم را روشن مي‌بينم.
خسرو ابراهيمي درباره وضعيت تيمش پس از هفته هشتم ليگ برتر فوتبال گفت: نسبت به فضا و زماني که براي آماده‌سازي تيم در اختيار داشتيم، از وضعيت فعلي راضي نيستيم اما جايگاه خيلي بدي هم نداريم. ما پيش از فصل تنها 12 روز براي بستن تيم وقت داشتيم و اين در حالي بود که بيشتر بازيکنان با تيم‌هاي مختلف قرارداد بسته بودند و ما نمي‌توانستيم نقاط ضعف‌مان را به خوبي پوشش دهيم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: پس از تمرين‌هاي فرسايشي که براي پلي‌آف انجام داديم و بعد از آن به دليل آنکه تاريخ پلي‌آف تا نزديکي‌هاي پايان فصل نقل و انتقالات ادامه پيدا کرد، نتوانستيم خيلي خوب آماده شويم. نياز داشتيم که بازيکنان‌مان را از نظر رواني به شرايط ايده‌آل برگرديم اما فرصت کافي نداشتيم. اکنون هم نمي‌گويم که نتايج تيم خوب بوده اما ما خوب بازي مي‌کنيم و آينده روشني براي تيم مي‌بينيم.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه گفت: در ديدار برابر فولاد تيم ما خيلي خوب بازي کرد و بازي را در دست داشت و تنها در يک حادثه و روي يک ضربه ايستگاهي نمي‌دانيم چطور شد که توپ از بين تعداد زيادي بازيکن وارد دروازه ما شد. البته حريف هم تيم خوبي بود که ضمن اينکه صدرنشين ليگ است از يک يار بسيار قوي استفاده مي‌کرد و آن گرماي بيش از حد هوا بود.

ابراهيمي درباره بازي مهم هفته آينده تيمش برابر استقلال نيز گفت: اگر يکي دو برد ديگر بياوريم مي‌توانيم خود را از نيمه پايين جدول جدا کنيم. اکنون اختلاف ما با تيم ششم جدول يعني سپاهان تنها 3 امتياز است. اميدوارم هفته آينده برابر استقلال پيروز از زمين بيرون بياييم. براي اين بازي تمرين‌هاي خوبي انجام داده‌ايم و کاملا آماده هستيم.

مديرعامل ذوب آهن در ادامه درباره ميزان اختصاص سکوهاي ورزشگاه فولادشهر به هواداران استقلال گفت: تمام فکر و تلاش‌مان اين است که در بازي با استقلال بتوانيم امتياز لازم را بگيريم. ما در اصفهان هواداران خود را داريم اما وقتي هواداران استقلال به ورزشگاه مي‌آيند، سکوهاي لازم را در اختيارشان قرار مي‌دهيم در نتيجه درست است که قانون به ما اين حق را مي‌دهد که تنها 10 درصد سکوها را به استقلالي‌ها بدهيم اما فکر مي‌کنم حدود 30 تا 40 درصد از سکوها را به آن‌ها بدهيم.

وي که امروز جلسه‌اي با لوکا بوناچيچ داشت، در اين باره گفت: من هر هفته قبل و بعد از بازي‌هاي تيم با سرمربي جلسه‌اي دارم که درباره شرايط تيم و موارد مورد نياز کادر فني صحبت مي‌کنم. امروز هم با بوناچيچ جلسه‌اي داشتم که درباره بازي فولاد صحبت کرديم و دلايل شکست را بررسي کرديم.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چه دليلي باعث مي‌شود که در هفته‌هاي ابتدايي ليگ تيم‌ها به تعويض مربيان‌شان اقدام کنند گفت: خود ما سال قبل سه بار مربي‌مان را عوض کرديم. نتايج‌ ما با مربي اول نسبتا بد نبود اما هيات مديره تصور کرد که شايد با تغيير مربي نتايج تغيير کند. با مربي دوم هم به نحوي نتوانستيم همکاري کنيم تا اينکه محمود ياوري به جمع ما اضافه شد.

وي ادامه داد: اعتقاد دارم که مديران بايد به مربيان فرصت دهند تا تيم را بهتر بشناسد. البته از طرف ديگر مسئله هواداران هم وجود دارد. آن‌ها معتقدند که وقتي مربي در سه بازي نتوانست نتيجه بگيرد، يعني تيم را نشناخته و بايد تحويل دهد. اين تفکر وجود دارد. البته اختلاف تيم‌هاي ته جدول با صدر خيلي زياد نيست و دو سه امتياز مي‌تواند جدول را کاملا تغيير دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها