کد خبر: ۱۶۳۱۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: هواداراني که به ورزشگاه مي‌آيند دوست دارند دربي زيبايي را تماشا کنند و از مسابقه لذت ببرند.
هاشم بيک‌زاده در حاشيه تمرين امروز استقلال در مورد دربي 77 گفت: بازي خوبي نبود و چنگي به دل نزد. هواداران مي‌آيند بازي خوبي ببينند اما مثل گذشته مسابقه بدون گل مساوي شد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چه کسي مقصر اين تساوي‌ها است، عنوان کرد: من خودم در دربي‌هاي زيادي بازي کردم مي‌دانم بازيکنان دوست ندارند ببازند اين باعث مي‌شود مسابقه هجومي نشود و اگر تيمي ببازد هواداران از لحاظ روحي دچار مشکل مي‌شوند. تيمي که برنده مي‌شود براي بازنده عواقب بدي دارد و براي هوادارانش بسيار سخت است.

بيک‌زاده در مورد اينکه به عنوان يک هوادار دوست دارد دربي چگونه باشد، خاطرنشان کرد: به عنوان يک هوادار دوست دارم بازي برنده داشته باشد و تماشاگران لذت ببرند. افرادي که از راه دور مي‌آيند مي‌خواهند بازي خوب شود اما اين اتفاق تاکنون نيفتاده است.

وي در مورد انتظارات هواداران از بازيکنان خاطرنشان کرد: انتظارات هواداران به حق است و انتقاداتي که مي‌شود بي‌مورد نبوده و آن را قبول مي‌کنم.

مدافع استقلال در مورد اينکه برخي گفته‌اند شب گذشته 25 ميليارد تومان بازيکن درون زمين حضور داشته است اما دو ريال هم بازي نکردند، گفت: اينطور نيست، بازيکنان با تمام توان بازي مي‌کنند اما دوست ندارند شکست بخورند. اميدوارم در آينده دربي‌ها بسيار زيباتر شود.

وي در مورد اينکه پس‌لرزه‌هاي دربي ديروز چيست،‌ عنوان کرد: مصاحبه‌ها و انتقادهايي که مي‌شود و حرف‌هايي که بازيکنان عليه يکديگر مي‌زنند پس‌لرزه‌هاي دربي ديروز است. به طور مثال اينکه مي‌گويند نکونام بازيکن اخلاق شده و برخي بازيکنان حريف گفته‌اند حق او نبوده است اين مصاحبه‌ها به حق نيست.

هاشم بيک‌زاده به دليل شکستگي بيني‌اش دربي را از دست داد. او که بيني خود را عمل کرده بود فردا گچ آن را باز مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها