کد خبر: ۱۶۳۱۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل سابق باشگاه مس کرمان گفت: باشگاه مس و فوتبال کرمان قدر محمدي را ندانست.
عبدالرضا برهاني‌نژاد اظهار داشت: بايد درگذشت مربي بزرگ و ارزشي فوتبال کرمان را تسليت بگويم. درگذشت مهدي محمدي ضايعه بزرگي براي فوتبال ما بود، باشگاه مس و فوتبال کرمان قدر او را ندانست و بارها به عنوان جانشين هدايت تيم مس را برعهده گرفت اما در نهايت سرمربي‌گري را به او ندادند. اميدوارم قرين رحمت شود.

به نقل از فارس، وي در مورد شايعه حضورش در باشگاه مس گفت: من گفته‌ام که به ايرانمنش کمک فکري مي‌دهم و دنبال پست و مقام در باشگاه نيستم. زيرا من کارمند شرکت مس هستم و هر کاري از دستم بر بيايد انجام مي‌دهم و افتخار مي‌کنم که براي اين تيم بتوانم کمکي انجام دهم اما دنبال پست و مقام در اين باشگاه نيستم.

برهاني‌نژاد با اشاره به بحث حضور پرويز مظلومي در مس کرمان گفت: مظلومي يکي از مربيان خوب فوتبال ماست که افتخار مي‌کنم دو فصل با او کار کرده‌ام. در فصل دوم که نتوانستيم نتايج مطلوب بگيريم به دليل نامهرباني‌هايي بود که انجام شد وگرنه اين مسئله ربطي به توانايي فني مظلومي ندارد در آن زمان با مشکلات بودجه‌اي مواجه شديم و چالش‌هايي در تيم ايجاد شد. هنوز بحث حضور مظلومي در مس نهايي نشده است و در اين مورد مديرعامل و هيئت مديره باشگاه تصميم مي‌گيرند. از برخي مي‌خواهم که به دنبال مسموم کردن جو نباشند زيرا اگر قرار باشد تغيير و تحولي در باشگاه ايجاد شود اين تغيير و تحول از سوي هيئت مديره و مديرعامل باشگاه انجام مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها