کد خبر: ۱۶۳۱۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مدير فني استقلال با انتقاد شديد از برنامه‌ريزي ليگ مي‌گويد آيا باور کردني است که تيمش پنجشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود و روز چهارشنبه هفته‌ بعدش در تايلند به ميدان برود؟
منصور پور حيدري در پاسخ به اين سوال که چرا در داربي بازي خوبي از استقلال و پرسپوليس شاهد نبوديم، اظهار کرد: قبول دارم که انتظار همه از اين ديدار خيلي بيشتر از نمايش دو تيم بود. همه مي‌خواستند بازي زيبايي را تماشا کنند، اما مشکلات نگذاشت تا دو تيم با آرامش به کارشان برسند. در هفته‌ گذشته و در سراسر کشور، صحبت اين ديدار بود و همين مساله به استرس بازي اضافه مي‌کرد. من خودم هر روز سر تمرينات استقلال مي‌روم و شاهد بودم که قلعه‌نويي از ابتداي هفته‌، تمرکزش به بازي با سه مهاجم بود، اما نبود خسرو حيدري و هاشم بيگ‌زاده کار را براي ما سخت‌تر کرد. استقلال بنا را روي بازي تهاجمي گذاشته بود و حتي ديديد که تغييرات در طول بازي هم تهاجمي بود، با اين حال ترس از باخت کار را خراب کرد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: اعتقاد دارم اگر يکي از دو فرصت ابتدايي نيمه دوم استقلال که توسط مجيدي و ساموئل از دست رفت، به گل تبديل مي‌شد، همه چيز فرق مي‌کرد. از سوي ديگر اين ديدار اصلا شکل نگرفت تا دو تيم مي‌خواستند به شکل اصلي‌شان برسند، با يک خطا همه چيز به هم مي‌ريخت و اين مساله نشان از يک ديدار فيزيکي بود.

مدير فني استقلال در پاسخ به اين سوال که عده‌اي به بازي کردن نظري در اين ديدار انتقداتي دارند، اظهار کرد: اتفاقا با توجه به مشکل در جناح راست استقلال، نظري عملکرد خوبي داشت و به خوبي از او در اين ديدار استفاده شد. او تلاشش را کرد و من اعتقاد دارم از خوب‌هاي استقلال بود.

او در پاسخ به اين سوال که عملکرد نه چندان خوب خلعتبري در داربي را بايد به عملکرد خوب خط دفاعي استقلال مربوط دانست يا اين که ناهماهنگي او را بايد دليل اين امر دانست، بيان کرد: به نظرم هيچ تفاوتي ندارد، آنقدر استرس بازيکنان بالا بود که نمي‌شد کاري کرد و البته بايد اين را هم بگويم که استقلال براي تک تک بازيکنان پرسپوليس برنامه داشت و براي مهار آنها برنامه‌ريزي شده بود.

پورحيدري در پايان با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ، افزود: استقلال شرايط خاصي را پشت سر مي‌گذارد و ما نياز به زمان داريم تا در مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا با تمام توان ظاهر شويم. در حال حاضر هفته‌ هشتم را هم پشت سر گذاشته‌ايم و واقعا نمي‌دانم چرا آنقدر برنامه‌ريزي ليگ فشرده است. اين طور که پيش مي‌رويم تا عيد ليگ تمام مي‌شود. واقعا چه اتفاقي در حال رخ دادن است؟ با اين روند، داريم خودکشي مي‌کنيم. مگر چه اتفاقي افتاده که آنقدر با عجله و فشرده ليگ را آغاز کرده‌ايم؟ آيا باور کردني است که پنجشنبه بايد به مصاف ذوب آهن برويم و چهارشنبه در تايلند بازي کنيم و بعد از آن هم در 31 شهريور برابر مس کرمان در ميدان حاضر شويم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها