کد خبر: ۱۶۳۱۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: انتخاب بازيکنان براي انجام آزمايش دوپينگ با قرعه‌کشي انجام شد و مجيدي خوش‌شانس است که نامش در اين قرعه‌کشي بيرون آمد.
احمد هاشميان در مورد ناراحتي فرهاد مجيدي از انجام تست دوپينگ پس از دربي 77 گفت: دو فصل پيش من با فرهاد مجيدي به طور حضوري در اين مورد صحبت کردم و همانجا به او گفتم که انجام تست دوپينگ با قرعه‌کشي از بازيکنان انجام مي‌شود و پس از آن جلسه خود مجيدي اذعان کرد که برداشت اشتباهي از اين مسئله داشته است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: من مجيدي را به عنوان يک بازيکن بااخلاق مي‌شناسم. قطعا اين بازيکن يکي از سرمايه‌هاي فوتبال ايران است که همواره ثابت کرده بر اساس توانمندي خودش يکي از بهترين بازيکنان است. آزمايش‌هاي دوپينگي که از او در اين مدت انجام شده نيز اين مسئله را ثابت مي‌کند که او بازيکن توانمندي است و هيچگونه رفتار خلاف اخلاق حرفه‌اي انجام نداده و هيچگاه از مواد نيروزا استفاده نکرده است و او بر اساس توانمندي‌هاي خودش يکي از موفق‌ترين بازيکنان ايران است.

رئيس کميته پزشکي تصريح کرد: در دربي 77 انتخاب بازيکنان براي انجام آزمايش دوپينگ با قرعه‌کشي و با حضور نمايندگان دو تيم انجام شد و مجيدي هم خوش‌شانس است که نامش در اين قرعه‌کشي بيرون آمد. من اگر جاي مجيدي بودم از اين آزمايش‌هاي دوپينگ استقبال مي‌کردم زيرا اين آزمايش‌ها ثابت مي‌کند که او يک بازيکن کاملا حرفه‌اي و توانمند است که تاکنون نيز از هيچ ماده انرژي‌زايي استفاده نکرده است.

هاشميان افزود: البته در برخي مسابقات آزمايش‌هاي هدفمند دوپينگ از برخي بازيکنان انجام مي‌شود اما در دربي چنين اتفاقي رخ نداد اگر هم بر اساس آنچه در رسانه‌ها آمده و اعلام شده که مجيدي از آزمايش دوپينگ ناراحت بوده مي‌توانم بگويم او اگر هر مسئله خاصي با اين آزمايش دارد مي‌تواند با من تماس بگيرد ولي همانطور که گفتم اين آزمايش‌ها تاکيدي بر اخلاق و رفتار حرفه‌اي فرهاد مجيدي است به خصوص اينکه او بعد از اين آزمايش نيز هيچ مصاحبه‌اي عليه اين موضوع انجام نداده است.

رئيس کميته پزشکي در مورد تعداد آزمايش‌هاي دوپينگ در فصل جاري گفت: بيش از 30 مورد آزمايش دوپينگ در 8 هفته ليگ برتر انجام گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها