کد خبر: ۱۶۳۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که ترس بازیکنان ۲ تیم از شکست خوردن دلیل تساوی دربی ۷۷ بوده است.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: ترس از شکست باعث شد 2 تیم به مساوی راضی شوند و دلیل اصلی مساوی همین موضوع بود. البته اگر به صحبت‌های آقای دایی گوش می‌دادیم و نترس بازی می‌کردیم به راحتی برنده دربی می‎‌شدیم.

وی در خصوص اولین تجربه‌اش در دربی مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدای بازی جو مسابقه برایم بسیار سنگین بود اما هرچه که از بازی گذشت راحت‌تر شدم. به نظر من بازی را خیلی حساس کرده بودند، این مسابقه آسان‌ترین بازی من برای پرسپولیس بود چون هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نشد. در ذهنم بازی سخت‌تری را تصور می‌کردم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا دربی 77 با خشونت بازیکنان همراه بود، عنوان کرد: بازیکنان هر 2 تیم می‌خواستند گلی دریافت نکنند و به خاطر همین بازی کمی خشن شد. هم ما و هم استقلال از شکست می‌ترسیدیم.

خانزاده درباره تقابلش با محمد قاضی در طول 90 دقیقه، تاکید کرد: با توجه به شناختی که از قاضی داشتیم توانستیم این بازیکن را کنترل کنیم. انصافا تیم ما امسال خط دفاعی قدرتمندی دارد و با حضور سیدجلال حسینی و محسن بنگر کمتر مهاجمی می‌تواند به دروازه‌ پرسپولیس نزدیک شود. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها