کد خبر: ۱۶۲۸۷۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
نکونام:
هافبک استقلال گفت: مسئول پرسپولیس در اندازه‌ای نیست که بخواهد راجع به من صحبت کند.
 تسنیم، جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 77 اظهار داشت: کیفیت بازی پائین بود. استرس این دیدار آنقدر زیاد است که به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: استرس مردم و فشاری که روی آنها وارد می‌شود باعث انتقال آن به بازیکنان می‌شود. از قدیم هم که ما تماشاگر این بازی بودیم استرس بالا اجازه نمی‌داد بازی زیبایی از آن درآید که معمولا هم به دعوا و جنجال کشیده می‌شد.

نکونام  گفت: در این دیدار دو، سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم چربش موقعیت‌های گل ما از پرسپولیس بیشتر بود.

وی در خصوص برخوردش با خلعتبری گفت: خلعتبری مقابل من و در شرایطی که تنها 50 سانتی‌متر با من فاصله داشت زمین خورد. من او را ندیدم و وی هم به خاطر درد شدیدی که داشت شروع به اعتراض کرد. خلعتبری به من گفت که از قصد زدی و من به او گفتم که ندیدمت. در هر صورت ما با هم رفیق هستیم.

نکونام در خصوص اظهار نظر خلعتبری مبنی بر اینکه امیدوارم هافبک استقلال من را ندیده باشد عنوان کرد: امیدوار باشد یا نباشد برای من مهم نیست.

وی در خصوص تکل خشن صادقیان روی پایش خاطرنشان کرد: او عصبانی شده بود و روی پای من آن تکل خشن را انجام داد. به نظرم کارش درست و مناسب نبود.

هافبک استقلال در خصوص اینکه گفته شد استقلالی‌ها خیلی خشن بازی کردند، تصریح کرد: شما کارت‌های زرد را بررسی کنید و ببینید چه تیمی بیشتر کارت گرفته است.

وی اضافه کرد: تاریخ این صحبت‌ها که هماهنگ شده بود بازی مساوی شود گذشته است.  

نکونام در خصوص اظهارات یکی از مسئولان پرسپولیس مبنی بر  اینکه وی شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق نبوده است، گفت: آن مسئول پرسپولیس در حد و اندازه من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها