کد خبر: ۱۶۲۷۵۶
زمان انتشار: ۰۲:۴۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
يک ميليارد طلا به سرقت رفت /
روز گذشته يکي از سرمايه داران تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران پرده از راز يک سرقت ميلياردي برداشت.
اين فرد که يکي از سرمايه داران تهران است و در منطقه پاسداران زندگي مي‌کند شب گذشته وقتي وارد خانه اش شد متوجه حضور سارقان گرديد.

اين فرد که به در خواست خودش نامش گفته نمي‌شود، به خبرنگار ما گفت: در خانه‌ام چند ميليارد طلا و جواهر داشتم و اين‌ها تنها قسمتي کمي از اموال با ارزشم بود و وقتي سارقان را ديدم باور کنيد تا پاي سکته مغزي و قلبي پيش رفتم.

ابتدا به پليس اعتماد نداشتم ولي به گفته همسرم با 110 تماس گرفتم و آنان را در جريان سرقت قرار دادم و بعد مسير حرکت فرار و خودرو سارقان را نيز براي مامور انتظامي تشريح کردم.

چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقيقه به فکر بدبختي و ورشکستيم بودم ولي ناگهان از کلانتري پاسداران با من تماس گرفته و گفتند: دزد خانه شما را دستگير کرديم، لطفا جهت بررسي اموال و دريافت آن به کلانتري مراجعه کنيد.

من که انگار بال در آورده بودم تا کلانتري پرواز کردم و مثل باد خودم را به آقا رئيس رساندم و بعد از يک احوال پرسي سريع رفتيم پيش 3 سارق منزل منت که در حين فرار دستگير شده بودند.

رئيس کلانتري مي‌گفت بعد از اعلام سرقت از سوي مرکز پيام گشت‌هاي کلانتري طرح مهار به اجرا در آورده و پس از چند ساعت تعقيب و مراقبت و يک درگيري توانسته بودند سارقان را دستگير و اموالم از آنان پس بگيرند.

از اين بابت بسيار خوشحال بودم و شکايتم را از سارقان تنظيم کرده و با اين مصاحبه مي‌خواستم از پليس تهران تشکر کنم، البته با يک عذر خواهي که اولش اصلا به آنان اعتماد نداشتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها