کد خبر: ۱۶۲۶۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
مدافع سرخپوشان در آستانه دربي گفت: «اجازه نمي دهيم مجيدي دروازه پرسپوليس را باز كند.»
با آنکه بازيکنان دو تيم پرسپوليس و استقلال از مدت ها پيش کري خواني عليه يکديگر را آغاز کرده‌اند اما محسن بنگر علاقه‌اي به اين کار ندارد. او مي‌گويد: «من با تمام بازيکنان استقلال رفيقم براي همين برايشان کري نمي‌خوانم.» مصاحبه او را بخوانيد:


* دربي را چطور مي‌بيني؟
- دربي مثل بازي‌هاي ديگر است اما از آنجا که کمي حساسيتش بالا است و هر دو تيم در بالاي جدول حضور دارند قطعا بازي قشنگي رقم خواهد خورد.


* استقلال را که دست کم نگرفتيد؟
- نه، براي چي؟


* به خاطر باختشان مقابل استقلال اهواز؟
- اصلا نبايد آن بازي را ملاک قرار بدهيد. بازي استقلال – پرسپوليس شرايط خاص خودش را دارد. در استقلال بازيکنان بزرگي حضور دارند و تک تک مهره‌هايش جزو بهترين‌هاي ايران به شمار مي‌روند. آنها به هيچ عنوان نمي‌خواهند مقابل ما بازنده شوند. به همين دليل تمام نيرويشان را مي‌گذارند.


* برد فولاد باعث شده تا با روحيه‌اي بالا به مصاف داربي برويد. درست است؟
- بله، پيروزي مقابل فولاد شوک روحي و رواني بسيار خوبي براي ما بود. بعد از شکست مقابل نفت کمي نااميد بوديم اما با اين پيروزي به بالاي جدول رسيديم و اميدوارم استقلال را هم ببريم.


* راستي در يک صحنه با پريرا مهاجم فولاد درگير شدي جريان چه بود؟
- آن درگيري در شرايط فوتبال و فشار و استرس رقم خورد و در فوتبال چنين اتفاقاتي پيش مي‌آيد. درگيري خاصي نبود، حساس نشويد.


* با کدام بازيکن استقلال کري داري؟
- با هيچ کدام، من با کسي کري ندارم. بازيکنان پرسپوليس فقط و فقط به عشق پيراهن پرسپوليس و هواداران خوبشان بازي مي‌کنند و کري نمي‌خوانند.


* حنيف گفته بنگر داداشم است و يکي از بهترين‌هاي پرسپوليس به شمار مي‌رود.
- جدا؟! حنيف لطف دارد. من هم او را خيلي دوست دارم. حنيف يکي از بهترين بازيکنان استقلال به شمار مي‌رود. او در اين فصل بازي‌هاي خوبي را براي اين تيم انجام داده، شک نکنيد حنيف مي‌تواند يکي از مسافران جام جهاني در برزيل باشد چرا که او از پتانسيل بالايي برخوردار است. ضمن اينکه ما بچه محليم. در ضمن تمام بازيکنان استقلال دوستانم هستند و من نمي‌خواهم براي دوستانم کري بخوانم.


* خاطرت است که پارسال نکونام پيراهنت را پاره کرد؟
- (مي‌خندد) بله، خوب يادم است. منظور؟!


* نمي‌خواهي جمعه اين حرکت نکونام را تلافي کني؟
- خير، براي چي بايد چنين کاري کنم؟ نکونام يکي از بزرگان استقلال و فوتبال ما است. هر اتفاقي در فوتبال امکان پذير است و ما نبايد به خاطر چنين حوادثي دنبال تلافي باشيم. هيچ وقت به نکونام بي‌احترامي نمي‌کنم. او پسر خوبي است و قصد و غرضي در آن صحنه نداشت.


* استقلالي‌ها خيلي روي گلزني مجيدي حساب باز کرده‌اند، برنامه‌اي براي مهار او داريد؟
- نبايد گل بخوريم و اجازه بدهيم او به ما گل بزند. بايد در اين بازي محکم کار کنيم. بچه‌ها هم قسم شدند تا علاوه بر مهار بازيکنان کليدي استقلال براي اينکه اجازه گلزني ندهيم تلاش کنيم.


* خيلي‌ها معتقدند بازيکنان استقلال باتجربه‌تر از پرسپوليس هستند؟
- با آنکه استقلال يک تيم کاملند اما ما هم از بازيکنان بزرگي برخورداريم و تيم پرمهره‌اي هستيم. بايد سعي کنيم بازي خوبي را به معرض نمايش بگذاريم.


* دربي را پيش‌بيني مي‌کني؟
- دوست دارم بازي را ببريم. براي رسيدن به اين امر مهم تلاشمان را دو چندان مي‌کنيم. گلزنان هم اصلا مهم نيستند بلکه فقط پيروزي و کسب سه امتياز برايمان ارزشمند است.


* پس براي پيروزي هم قسم شديد؟
- انشاا... مي‌بريم.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها