کد خبر: ۱۶۲۵۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
حضورحیدری و صادقی و غیبت لاوره در تمرینات گروهی استقلال و حضور رویانیان، عربشاهی و استیلی در تمرین پرسپولیس از نکات مهم تمرین امروز سرخابی ها بود.

*** تاکید دایی بر دادن پاس های سالم

تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:45 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین که پشت درهای بسته برگزار شد، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و محمدرضا خلعتبری برای دقایقی با یکدیگر به صورت خصوصی صحبت کردند.

 

* محمد پنجعلی مدیر سرخپوشان قبل از شروع تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

 

* حمید استیلی در تمرین امروز حضور داشت و حرکات بازیکنان را زیر نظر گرفت.

 

* هوادارانی که جلوی در درفشی فر حضور یافته بودند، توسط نیروی انتظامی پراکنده شدند و اجازه تجمع آنها مقابل درب ورزشگاه داده نشد.

 

* یکی از لیدرهای قدیمی پرسپولیس که در زمان حضور افشین قطبی با این مربی درگیری پیدا کرده بود، امروز به درفشی فر آمد.

 

* میثم بائو با پیراهن قرمز رنگ به درفشی فر رفت و با بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

 

* ضیا عربشاهی نیز در تمرین امروز حاضر بود.

 

* حمید علی عسگر که در تمرین روز گذشته دستش دچار آسیب دیدگی شد با لباس شخصی در درفشی فر حضور یافت و نظاره گر بود.

 

* تمرین امروز با حرکات کششی آغاز شد. سپس بازیکنان دور زمین دویدند و در ادامه استارت های سریع را تمرین کردند. سپس کار با توپ آغاز شد و پاس های بلند و در عمق در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. در پایان نیز فوتبال تحت فشار انجام دادند. دایی در تمرین امروز به پاس های سالم تاکید بسیاری داشت.

 

* پرسپولیسی ها از امروز اردوی پیش از بازی با استقلال را در هتل آزادی تهران برگزار می کنند. آنها در پایان تمرین امروز با اتوبوس به محل برگزاری اردوی خود رفتند.

 

* پس از اتمام تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان پایتخت، محمد رویانیان به ورزشگاه درفشی فر و در رختکن با دایی و شیرینی جلسه ای را برگزار کرد.

 

*** تاکید قلعه نویی به ضربات در چارچوب

تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. در این تمرین فقط گوران لاوره حضور نداشت و سایر بازیکنان زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

 

* خسرو حیدری که گفته می شد به علت مصدومیت به دربی 77 نمی رسد، امروز پس از چند دقیقه صحبت با دکتر ستوده، در تمرینات گروهی حضور یافت و همپای سایر بازیکنان تمرین کرد.

 

* تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد که به همین خاطر حدود 50 هوادار پشت درهای کمپ ماندند.

 

* سیروس دین محمدی، منصور پورحیدری، مهدی فنونی زاده و شاهرخ بیانی در تمرین امروز حضور داشتند.

 

* امیرحسین صادقی نیز بدون مشکل با آبی پوشان تمرین کرد.

 

* تمرین امروز با صحبت های امیر قلعه نویی آغاز شد، پس از آن بازیکنان به انجام بازی آقاوسط پرداختند. در ادامه بازی دست رشته در دستور کار قرار گرفت و پس از آن نفرات روی ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی کار کردند. در تمرین امروز امیر قلعه نویی تاکید بسیاری داشت که بازیکنان ضربات خود را در چارچوب بزنند ضمن اینکه شوتزنی به دروازه از راه دور هم تمرین شد.

 

* احمد جمشیدیان در تمرین امروز به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها