کد خبر: ۱۶۲۵۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي استقلال خوزستان مي‌گويد هم تيم او و هم حريفش در بازي فردا انگيزه بالايي دارند.
عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از بازي با گسترش فولاد تبريز اظهار کرد: بازي فردا با ساير بازي‌هايي که انجام داده‌ايم، کاملا متفاوت است؛ زيرا هم تيم گسترش فولاد و هم ما تازه به ليگ برتر صعود کرده‌ايم. دو تيم تجربه زيادي ندارند ولي با پيروزي‌هاي دو تيم در بازي‌ قبلي‌شان انگيزه زيادي دارند.

به نقل از ايسنا، وي درباره محرومان و مصدومان تيمش براي اين بازي گفت: خوشبختانه محرومي در بازي فردا نداريم ولي سهراب بختياري‌زاده و حسن ماوي و کارواليو مصدوم هستند و نمي‌توانند در بازي فردا بازي کنند.

سرمربي استقلال خوزستان بيان کرد: فوتبال تبريز و خوزستان هميشه به جامعه فوتبال ما بازيکنان خوبي را تحويل داده است. دو تيم هواداران خوبي دارند و پيگير نتايجش هستند. فوتبال خوزستان روي زمين و تکنيکي است ولي فوتبال تبريز فيزيکي و روي هوا است. تلاش داريم تيم خوبي را در ليگ ايران داشته باشيم و انگيزه دو تيم مي‌تواند بازي خوبي را شکل دهد.

ويسي درباره اينکه هنوز هم به گوآرديولا فکر مي‌کند يا خير گفت: من به همه مربيان بزرگ دنيا فکر مي‌کنم و به گوآرديولا نيز اين نگاه را دارم و کارش را در بايرن‌مونيخ دنبال و مطالبي را نيز نت‌برداري مي‌کنم.

وي بيان کرد: ما بازيکنان مختلفي را بررسي کرديم تا کساني که انگيزه زيادي دارند و مي‌توانند به تيم ما کمک کنند، جذب تيم کرده‌ايم.

وي در پايان اظهار کرد: من مردم تبريز را دوست دارم و همچنين دوست دارم در تبريز نيز کار کنم و کار کردن در شهر تبريز لذت‌بخش است. اميدوارم تراکتور تيمي شود که هوادارانش انتظار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها