کد خبر: ۱۶۲۵۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
مربي تيم گسترش فولاد از هواداران اين تيم خواست از بازي فردا استقبال خوبي کنند تا سه امتياز را در حضور آن‌ها کسب کنند.
حسين خطيبي در نشست خبري پيش از بازي با استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه بعد از بازي قبلي که به سه امتياز رسيديم، با انگيزه تمرين کرديم و آماده بازي فردا هستيم تا پيروز شويم. اميدوارم بازي خوبي را انجام دهيم. لحظه به لحظه به بلوغ تاکتيکي مي‌رسيم. ان‌شاءالله هواداران‌مان بازي باکيفيتي را مشاهده کنند. براي کسب سه امتياز تلاش خواهيم کرد.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: همه تيم‌ها مي‌خواهند امتياز کسب کنند و براي من بازي داخل و بيرون از خانه تفاوت ندارد و تلاش مي‌کنيم در بازي‌هاي داخل خانه نيز نتايج خوبي کسب کنيم و به حمايت هواداران‌مان نيازمنديم.

وي درباره مصدوميت قريشي بازيکن اين تيم که 6 ماه دور از ميادين خواهد بود، گفت: قريشي يکي از بازيکنان خوب ما بود که متاسفانه به دليل مصدوميت نمي‌تواند 6 ماه بازي کند و از روزي که متوجه اين موضوع شديم دنبال بازيکن درجه يک عالي در دفاع وسط هستيم و سعي مي‌کنيم بازي برجسته‌اي را بياوريم. دو روز است بازيکني از کشور پرتغال در تمرين‌ها حضور دارد. تمرين‌هايش را مشاهده خواهيم کرد و اگر نظر کادر فني را جلب کند، جذب تيم‌ مي‌شود.

مربي گسترش فولاد در پايان بيان کرد: هواداران‌مان هميشه ما را شرمنده کرده‌اند و از آن‌ها دعوت مي‌کنم که از بازي فردا نيز استقبال خوبي داشته باشند و حضور آن‌ها نقطه قوتي براي ما محسوب مي‌شود. تلاش داريم جزو 8 تيم اول جدول رده‌بندي باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها