کد خبر: ۱۶۲۵۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: فردا يک بازي دشوار برابر راه‌آهن داريم، چرا که هر دو تيم نياز به برد دارند.
زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي سپاهان و راه‌آهن شهر ري، اظهار کرد: ما فردا بازي دشواري در پيش داريم، چرا که راه‌آهن نياز به نتيجه‌ دارد و شرايط به گونه‌اي است که ما هم نياز به يک برد داريم و به طور قطع راه‌آهن مستعد است که ما را در اصفهان شکست دهد. من فيلم‌هاي بازي‌هاي راه‌آهن را نگاه کرده‌ام و بايد بگويم که راه‌آهن سزوار اين جايگاه در جدول نيست.

به گزارش ايسنا،وي افزود: ما تمام تلاش خود را براي برد به کار مي گيريم و تلاش خواهيم کرد که در بازي فردا با يک تمرکز خاص پيروز شويم.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين که چرا مدافعان شما اصلا ضربه سر نمي‌زنند؟ گفت: شما مشکل را خوب رديابي کرده‌ايد و اين نشان از عدم ثبات در خط دفاعي ما دارد اما مشکل ما بيشتر مربوط به اين مي‌شود که وقتي مدافعان ما توپ ها را دفع مي‌کنند، هافبک هاي ما توپ هاي دفع شده را به خوبي جذب نمي‌کنند و اين توپ ها در اختيار بازيکنان حريف قرار مي‌گيرد و به همين دليل روي دروازه‌ ما ايجاد خطر مي‌کنند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ما همگي اين آگاهي را داشتيم که نويدکيا را در ابتداي فصل در اختيار نخواهيم داشت و به همين دليل جباري را جذب کرديم که وارث نويدکيا باشد. جباري در تيم سپاهان است اما فکرش جاي ديگر است، به همين خاطر من فعلا اين بازيکن را کنار گذاشته‌ام تا خوب فکر کند، اما هنوز بازيکن ما است و اين که برگردد يا نه به نظر هيات مديره باشگاه بستگي دارد.

وي ادامه داد: وقتي جباري به سپاهان آمد از حمايت من، تماشاگران، باشگاه و تمام مردم اصفهان برخوردار بود، اما همان طور که گفتم ذهنش در اصفهان نيست. البته افشين و يعقوب کريمي نيز دير به ما ملحق شدند و از لحاظ بدني در شرايط خوبي به سر نمي‌برند. يعقوب کريمي در نوبت آخر تمرين ما دچار مصدوميت شد، اما ما خوشبختانه بازيکن جديدي را در پست نويدکيا پيدا کرديم که آن احسان حاج صفي است.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان، افزود: همين نبود جباري و مصدوميت نويدکيا اين سوال را مطرح مي‌کند که ما بايد از خارج بازيکن بياوريم، اما اول بايد وضعيت جباري روشن شود و به اعتقاد من در وهله اول به يک مهاجم نوک نياز داريم که مانند خلعتبري بازي کند.

وي درباره اظهارات اخير رويانيان در مورد خود، ادامه داد: خيلي تعجب کردم از شخص رويانيان که اين صحبت‌ها را بر زبان آورده است، چرا که رويانيان يک فرد آبرومند است. شايد مي خواسته طوري صحبت کند که تيتري که در ديناموزاگرب زده شده است به واقعيت تبديل شود. شايد رويانيان از مطالبي خبر دارد که من ندارم. من يک شهروند آزاد هستم و خود تصميم مي گيرم که چه کنم و چه نکنم. البته رويانيان را درک مي‌کنم، چرا که دو بازي حساس در پيش‌رو دارد و شايد مي‌خواهد تيم سپاهان را بي‌ثبات کند که موفق نخواهد شد، چرا که در اصفهان اين دروغ‌ها خريداري ندارد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در اين خصوص تصريح کرد: رويانيان اعتماد به نفس ندارد و از تيم خود مطمئن نيست و اين گونه صحبت مي‌کند که فرافکني کرده باشد، اما من از رويانيان ترسي ندارم و چيزي هم براي پنهان کردن نيست و ما هم مثل شما ايراني‌ها ضرب المثلي در کرواسي داريم و من به رويانيان مي گويم که "اول برود در خانه خود را جارو کند و بعد بيايد در خانه من را جارو کند."

وي گفت: سپاهان بهترين و پرافتخارترين تيم ايران است و من به بازيکنان گفته‌ام که در بازي با داماش و فجر ابتکار عمل در دست خودمان بود. اما ما خود بازي را به حريف واگذار کرديم. من هيچ وقت به بازيکنانم عقب نشيني را توصيه نکرده بودم چرا که اعتقاد دارم بهترين بازي حمله است. بازيکنان ما ناخواسته عقب نشيني مي‌کنند که اشتباه مطلق است. بازيکنان ما از نظر جسماني و روحي در شرايط خوبي به سر مي‌برند.

وي اظهار کرد: اگر من عليه جباري اقدام کرده‌ام به خاطر رفتار نامطلوب او بود که اصلا در شان يک بازيکن ملي‌پوش نيست. در سپاهان جاي اين گونه اعمال نيست و جباري بايد به گونه‌اي رفتار کند که الگوي ديگران باشد، اما من که نمي‌توانم قراردادش را ملغي کنم. اگر جباري به سپاهان بازگشت نوبت باشگاه است که تصميم بگيرد و حرکتي از خود نشان دهد. من طبق تجربه‌اي که در کرواسي داشته‌ام و سرمربي تيم ملي کرواسي بوده‌ام بازيکنان مشابه جباري را زياد داشته‌ايم که با آنها نيز برخورد مي‌کردم و در کرواسي هم اگر موفق شدم در اصفهان نيز مي‌توانم چنين اين بازيکناني را مهار کنم.

وي خاطر نشان کرد: ما اگر دو تمرين آخرمان را هر هفته‌ بدون تماشاگر برگزار مي‌کنيم به خاطر اين است که مي‌خواهيم تاکتيک‌هاي خاصي را در زمين پياده کنيم، چرا که برخي از افراد مي‌خواهند اطلاعاتي را يادداشت برداري کنند و معمولا در تمام دنيا دو تمرين آخر اصلي بدون تماشاگر برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها