کد خبر: ۱۶۲۵۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
رئيس کميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ به بازيکنان و والدين آنها در مورد کلاهبرداري مالکان قلابي باشگاه گهر دورود هشدار داد.
حجت‌الاسلام عليرضا عليپور اظهار داشت: اکنون با يک پرونده کلاهبرداري در باشگاه گهر دورود مواجه شديم. سه نفر خود را به عنوان مالکان دروغين و قلابي اين باشگاه جا زده‌اند و از دو بازيکن که يکي اهل تبريز و ديگري اهل شمال است 19 ميليون تومان به عنوان پيش‌ قسط براي حضور در تيم گهر دريافت کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اين پرونده و اظهارات دو بازيکن را به شعبه دادسراي دورود معرفي کرديم تا مراجع قضايي به اين کلاهبرداري و مالکان قلابي باشگاه گهر رسيدگي کنند. اين افراد شماره حساب هتلي را به اين دو بازيکن داده‌اند و مبلغ 19 ميليون تومان به حساب اين هتل واريز کرده‌اند.

عليپور تصريح کرد: اين پرونده هيچ ارتباطي به محمد احمدزاده سرمربي جديد تيم گهر ندارد بلکه سه نفر خود را به عنوان مالکان قلابي باشگاه جا زدند و از چند بازيکن مبالغي را دريافت کردند. من به بازيکنان و حتي والدين آنها هشدار مي‌دهم که براي حضور در هيچ باشگاهي پولي به افرادي که مدعي ارتباط با باشگاه‌ها هستند، ندهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها