کد خبر: ۱۶۲۴۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
دروازه‌بان پرسپوليس مي‌گويد اگر نيلسون در ترکيب ثابت پرسپوليس برابر استقلال باشد، به او روحيه مي‌دهد.
عليرضا حقيقي درباره وضعيت پرسپوليس در آستانه داربي 77 اظهار کرد: شکر خدا هم از لحاظ روحي - رواني و هم از نظر بدني با تمرين‌هاي خوبي که انجام داده‌ايم، آماده هستيم. تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم که بهترين بازي خود را انجام دهيم و سه امتياز ديدار مقابل استقلال را به دست بياوريم.

به گزارش ايسنا،او درباره شرايط خود گفت: در حال حاضر آمادگي بالايي دارم و خيلي باانگيزه‌ام. قبلا هم گفته‌ام تا زماني که آن بالايي نخواهد، بازي کردن عليرضا حقيقي که هيچ، برگي هم از شاخه درخت نمي‌افتد. قاعدتا نيمکت‌نشيني براي هر بازيکني خيلي سخت است اما چاره‌اي نيست بايد صبر کرد و در عين حال تلاش بيشتري انجام داد تا بالاخره به ترکيب اصلي رسيد.

حقيقي با اشاره به اينکه اگر مقابل استقلال در ترکيب نباشد به نيلسون روحيه مي‌دهد، گفت: در همه بازي‌ها به نيلسون روحيه مي‌دهم چرا که مشکلي با هم نداريم. مهم نتيجه گرفتن پرسپوليس است نه بازي کردن من.

او درباره خاطرات خود از داربي‌هاي گذشته هم گفت: فوتبال هميشه بالا و پايين زياد دارد. از داربي هم خاطرات تلخ و شيرين زيادي دارم. بايد از گذشته‌ها درس گرفت. اميدوارم بتوانيم اين بازي را ببريم و بالاي جدول بمانيم.

دروازه‌بان پرسپوليس همچنين درباره لغو اردوهاي تيم ملي و ناراحتي کي‌روش به ايسنا گفت: متاسفانه اين هم از بي‌خيالي مسئولان ماست. آماري شنيدم مبني بر اينکه در فيفا دي بعدي نزديک به 200 کشور دنيا بازي تدارکاتي دارند و فقط ايران است که ليگ خود را برگزار مي‌کند. متاسفم براي هر کسي که مسئول اين وضعيت است و دلش براي فوتبال نمي‌سوزد. خيلي زشت است که کي‌روش - که ايراني هم نيست - بيشتر از مسئولان ايراني براي تيم ملي دلش مي‌سوزد.

او گفت: وقتي تيم ملي به جام‌جهاني صعود کرد بعضي از مسئولان فقط به دنبال عکس گرفتن و مطرح کردن نام خودشان بودند و اين واقعا تاسف‌بار است. اميدوارم که مديران زودتر به خودشان بيايند و ديگر بيشتر از اين زمان را از دست ندهند. دير بجنبيم تيم ملي فرصت‌هاي آماده‌سازي را از دست مي‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها