کد خبر: ۱۶۲۴۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک صربستاني باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده قول داده تا يکشنبه نيمي از طلبم را پرداخت کند.
گوران لاوره اظهار داشت: مديربرنامه من روز گذشته با مديرعامل باشگاه جلسه داشت و فتح الله زاده قول داده که تا روز يکشنبه آينده بخشي از قراردادم را به صورت نقدي پرداخت کند. حتي او تاکيد کرده که اين قول و تعهد جديدش را در رسانه ها اعلام کنم و اين تاکيد را نشانه اي براي ايستادن سر قولش عنوان کرده است.

به گزارش فارس،لاوره درباره ميزان مبلغ پرداختي متعهد شده از سوي باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده گفت که تا روز يکشنبه نيمي از مبلغ پيش قرارداد من يعني 40 هزار دلار را مي پردازد و 40 هزار دلار ديگر را تا قبل از سفر استقلال به تايلند پرداخت خواهد کرد.همچنين قرار است تا قبل از يکشنبه وضعيت اسکان من را مشخص کنند.

هافبک صربستاني استقلال تاکيد کرد: فتح الله زاده به مدير برنامه ام تاکيد کرده است که حتي اگر يک دلار از 40 هزار دلار پول او در روز يکشنبه کم بود حتما پاسپورت لاوره را به او تحويل مي دهد.

وي درباره بازگشت به تمرينات استقلال گفت: تا روز يکشنبه صبر خواهم کرد و اگر باشگاه اين بار به تعهدش عمل کند حتما همان روز در تمرينات استقلال حاضر مي شوم.

لاوره درباره اظهار محبت مردم ايران و به خصوص هواداران تيم استقلال بعد از مصاحبه هفته گذشته اش با فارس گفت: عده زيادي از مردم مهربان ايران و هواداران دوست داشتني استقلال بعد از آن مصاحبه از طريق ايميل و پيام هاي اينترنتي من را به خانه خود دعوت کرده اند و از من خواسته اند که مردم ايران را با اين جور رفتارها به دنيا معرفي نکنم. دوست دارم به مردم خوب ايران بگويم که صربستاني ها مانند ايراني ها ملت مهرباني هستند و بدون شک من در بازگشت به کشورم به غير از مسائل حرفه اي فوتبال ايران، چيزي جز محبت و مهرباني ها ايراني ها نخواهم گفت.

وي در پايان در خصوص دربي روز جمعه نيز گفت: درست است که چند روزي در تمرينات نبودم اما به باشگاهم وفادار هستم و اميدوارم استقلال در دربي روز جمعه دل هواداران را شاد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها