کد خبر: ۱۶۲۴۷۰
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
صبای قم را باید به نوعی گربه سیاه تراکتوری ها دانست. صبا و تراکتورسازی تا به امروز در تاریخ لیگ برتر 8 بار با هم رو به رو شده اند که در این میان 4 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و 3 بازی را هم صبا برده است.
تیم های تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد و استقلال خوزستان این هفته برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر در تبریز با هم رو به رو میشوند.
فجرسپاسی 5 برد/ داماش 4 برد/ 3 مساوی
تیم های فجر سپاسی و داماش در حالی این هفته رو در روی هم قرار می گیرند که تا به امروز در تاریخ لیگ برتر 12 بار با هم رو به رو شده اند. در مصاف های گذشته برتری تا حدودی با فجری ها بوده است. در 12 دیدار گذشته، فجرسپاسی 5 بار داماش را شکست داده و این در حالی است که 4 بار مقابل این تیم مغلوب شده است. در این میان 3 بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. جالب اینکه بدانید در زمینه گل های رد و بدل شده هم برتری با شیرازی ها بوده است. در 12 مصاف گذشته فجر و داماش، روی هم رفته 23 توپ از خط دروازه ها عبور کرده که در این میان سهم فجر 15 گل و داماش 8 گل بوده است. بهترین پیروزی فجر مقابل داماش، برد 6 بر یک بوده که به بازی رفت فصل گذشته برمی گردد. این در حالی است که بهترین نتیجه ای که داماش مقابل فجر گرفته، برد یک بر صفر بوده است. بد نیست بدانید داماش در تاریخ لیگ برتر، هیچ وقت موفق نشده در یک بازی بیشتر از یک گل وارد دروازه فجر کند!

***
صبای قم 3 برد/ تراکتورسازی یک برد/ 4 مساوی
صبای قم را باید به نوعی گربه سیاه تراکتوری ها دانست. صبا و تراکتورسازی تا به امروز در تاریخ لیگ برتر 8 بار با هم رو به رو شده اند که در این میان 4 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و 3 بازی را هم صبا برده است. تراکتوری سازی در مصاف های گذشته تنها یک برد داشته که آمار ناامید کننده ای به حساب می آید. در اینجا بد نیست بدانید در مصاف های گذشته این دو تیم روی هم رفته 19 توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم صبا 10 گل و سهم تراکتورسازی 9 گل بوده است. جالب اینکه 3 بازی اخیر این دو تیم در لیگ برتر با نتیجه مساوی همراه بوده و حالا باید دید این هفته این طلسم بالاخره شکسته می شود یا خیر. بهترین پیروزی صبا مقابل تراکتورسازی، برد 3 بر دو بوده و این در حالی است که بهترین و تنهاترین برد تراکتورسازی مقابل صبا، پیروزی 3 بر یک بوده است.

***
نفت تهران 3 برد/ مس بدون برد/ 3 مساوی
مس کرمان هم مقابل مس وضعیتی مشابه تراکتورسازی مقابل صبا داشته است. نفت و مس در تاریخ لیگ برتر، 6 بار با هم رو به رو شده اند که حاصل این تقابل 3 پیروزی برای نفت تهران و 3 تساوی بوده است. کرمانی ها که در این فصل حتی یک پیروزی هم دشت نکرده اند، امیدوارند این هفته با شکست مس، یک تیر را به دو نشان بزنند و دو طلسم را نابود کنند. در 6 مصاف گذشته این دو تیم روی هم رفته 9 گل به ثمر رسیده که سهم نفت 6 گل و سهم مس تنها 3 گل بوده است.

***
سپاهان 8 برد/ راه آهن 2 برد/ 6 مساوی
در تاریخ لیگ برتر راه آهن اغلب حریف آسانی برای سپاهان بوده است. این دو تیم تا به امروز 16 بار در تاریخ لیگ برتر با هم رو به رو شده اند که سهم سپاهانی ها 8 پیروزی و سهم راه آهنی ها 2 برد بوده است. در این میان 6 بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. در 16 مصاف گذشته این دو تیم روی هم رفته 39 توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم سپاهان 23 گل و سهم راه آهن 16 گل بوده است. جالب اینکه بدانید راه آهنی ها در 14 مصاف اخیر با سپاهان طعم پیروزی را نچشیده اند که این خودش یک رکورد به حساب می آید.

***
ملوان 3 برد/ سایپا 9 برد/ 10 مساوی
سایپا هم در لیگ برتر گربه سیاه ملوان بوده است. این دو تیم تا به امروز 22 بار در تاریخ لیگ برتر با هم رو به رو شده اند که 9 پیروزی سهم سایپا و 3 پیروزی سهم ملوان  بوده است. در این میان 10 بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده که آمار قابل ملاحظه ای به حساب می آید. در مصاف های گذشته این دو تیم روی هم رفته 57 گل به ثمر رسیده که در این زمینه هم برتری با سایپایی ها بوده است. در 22 بازی گذشته سایپا 31 گل به ملوان زده و این در حالی است که 26 گل از این تیم خورده است. بهترین برد ملوان مقابل سایپا، پیروزی 5 بر صفر بوده و این در حالی است که بهترین پیروزی سایپا رو در روی ملوان ، برد 4 بر یک بوده است.

***
فولاد 3 برد/ ذوب آهن 10 برد/ 9 مساوی
در مصاف های های گذشته دو تیم صنعتی لیگ برتر، برتری با ذوب آهن بوده است. فولاد و ذوب  در تاریخ لیگ برتر 22 بار با هم رو در رو شده اند که تیم اصفهانی 10 بار برنده از زمین خارج شده و در مقابل فولاد تنها 3 برد دشت کرده است. 9 بازی این دو تیم هم با تساوی همراه بوده است. در 22 مصاف گذشته این دو تیم روی هم رفته 45 گل به ثمر رسیده که سهم ذوب 27 گل و سهم فولاد 18 گل بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها